[WYWIAD] Bertrand Jasiński, Kluby Fikołki: Czy Fikołki zwariowały?!
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: więcej optymizmu wśród konsumentów
Wiosna przywróciła optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który pozostanie z nami na dłużej. Marzec br. przyniósł wzrost konsumpcji w ujęciu rocznym i miesięcznym – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżera ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Solidna dynamika roczna to m.in. efekt bazy z roku poprzedniego.…
Pepco Group kontynuuje ekspansję w Europie Zachodniej. Otwiera pierwszy sklep w Hiszpanii
Pepco Group, szybko rosnąca, wieloformatowa, paneuropejska sieć sprzedaży detalicznej i właściciel marek Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła dzisiaj planowane otwarcie pierwszego sklepu Pepco w Hiszpanii. Sklep będzie znajdował się w centrum handlowym Grand Via w Alicante i rozpocznie…
GUS: rośnie sprzedaż e-commerce, zwłaszcza w branży fashion
Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wzrósł w marcu w Polsce do 9,5 proc. z 8,6 proc. w lutym – podał GUS. GUS podał, że w marcu w porównaniu z lutym 2021 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących o 28,8 proc. Według GUS, wzrost…
Wrocław Fashion Outlet: zrównoważony rozwój to dla nas nie hasło, ale konkretne działania
Centrum outletowe Wrocław Fashion Outlet podsumowało akcję CSR-ową. Jej efektem było zasadzenie 6 tys. drzew i zasilenie nowo powstającego lasu w stolicy Dolnego Śląska. – Zrównoważony rozwój to dla nas nie hasło, ale konkretne działania. W naszej codziennej pracy, jak i w pozostałych,…
Nowy sklep Netto w Szczecinie
Netto stale powiększa portfolio lokalizacji. Dziś otwarto nowy sklep sieci w Szczecinie. Klienci mogą zrobić zakupy w przyjemnej atmosferze, przestronnych i nowoczesnych wnętrzach nawiązujących kolorystyką i klimatem do stylu skandynawskiego. Na półkach nowego Netto klienci znajdą wszystkie produkty, z których słynie Netto w formacie…
Zalando jednoczy branżę i konsumentów i inwestuje w segment Pre-owned
Zalando dalej inwestuje w segment Pre-owned, rozszerzając ofertę na Austrię, Czechy, Danię, Finlandię, Irlandię, Włochy i Szwecję. Zalando, wiodąca europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, publikuje raport: „Do tanga trzeba dwojga: Jak branża mody i konsumenci mogą zniwelować…
5 nowych lokali Fit Cake w pierwszym kwartale 2021
Sieć niecukierni Fit Cake zapowiada dynamiczną ekspansję. W tym roku sieć wystartowała z 25 lokalami, a w grudniu ma być ich już 50. Jest na dobrej drodze, bo pierwszy kwartał kończy z pięcioma otwarciami. – Naszych bezcukrowych, bezglutenowych i wege fit deserów mogą próbować…
Koszalin Power Center: regionalny park handlowy Acteeum przyciąga znane marki
Dynamiczny rozwój nowego projektu Acteeum i Leroy Merlin – największego i najnowocześniejszego kompleksu handlowego w regionie Koszalina – przyciąga znane marki. Wśród najważniejszych z nich będą Leroy Merlin, Lidl, Agata Meble oraz sklepy grupy LPP – House, Cropp i Sinsay. Powiększające…
Auchan planuje inwestycje w rozwój ścieżek zakupowych
Auchan Retail Polska obchodzi 25-lecie obecności na polskim rynku. Podsumowując dotychczasowe lata działalności firma zapowiada kolejne inwestycje w rozwój ścieżek zakupowych, integrację różnych kanałów sprzedaży i dalszą digitalizację. Sieć potwierdza swoją strategię jako firma nowoczesna i odpowiedzialna, która realnie poprawia…
Sinsay wybrał CH Max w Tarnowie
Marka odzieżowa Sinsay, należąca do sieci LPP, podpisała umowę najmu na ponad 900 mkw. powierzchni w Centrum Handlowym Max w Tarnowie. Będzie to największy i najnowocześniejszy salon tego brandu w mieście. To kolejny, po KiK, nowy najemca, który otworzy swój salon w przebudowanym obiekcie. Sinsay zagospodaruje przestrzeń…
[BADANIE] CBRE: branża handlowa ma nadzieję na poprawę koniunktury
Firmy z sektorów logistycznego, handlu i produkcji są zgodne, że otoczenie gospodarcze w tym roku jest trudniejsze niż rok wcześniej – wynika z „Confidence Index” CBRE. Branże różnie patrzą jednak na przyszłość. Już 9 na 10 firm logistycznych uważa, że ich obroty w najbliższych 12…
Jysk szykuje się do dalszego rozwoju sieci
Jysk przekroczył w tym roku próg 3000 sklepów na całym świecie. Kolejny cel to 5000 lokalizacji stacjonarnych. W Polsce ma być ich 500. Dynamiczny rozwój wiąże się z większymi potrzebami personalnymi w każdym z krajów operacyjnych Jysk. Dlatego sieć rusza z globalną kampanią wizerunkowo-rekrutacyjną:…