komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
BAROMETR PINK: zrównoważony rozwój dla firm sektora real estate to dziś działanie „must have”
Mamy już wiele dobrych przykładów działań i płynących z nich lekcji, które mogą posłużyć innym podmiotom za drogowskazy dla pozostałych na drodze do zdefiniowania swoich celów zrównoważonego rozwoju – mówi Agnieszka Jachowicz, Dyrektor operacyjny w Stowarzyszeniu Polska Izba Nieruchomości Komercyjnych. Transformacja…
Marek Kaczmarek, Intersport: w nowej strategii postawiliśmy na rozwój e-commerce
W nowej strategii postawiliśmy m.in. na rozwój e-commerce. Decyzje te przyniosły oczekiwany skutek i już w czerwcu br. uzyskaliśmy rentowność biznesu. Ten pozytywny dla spółki trend utrzymuje się również w lipcu br. – mówi Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu Spółki Intersport Polska S.A. Pandemia wprowadziła…
Blisko 6,5 tys. osób zaszczepionych w centrach handlowych EPP
EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, włączył się w ogólnopolską akcję promocji szczepień przeciw COVID-19 „Ostatnia prosta”, wprowadzając i aktywnie promując punkty szczepień w swoich obiektach na terenie całego kraju. Dodatkowo firma nieodpłatnie udostępniła 160 nośników reklamowych w swoich obiektach…
Neinver uruchomił autorski system monitorowania wyników salonów outletowych i centrów
Neinver – inwestor, deweloper i zarządca działający na europejskim rynku outletów uruchomił udoskonalone narzędzie analizy handlowej w całym swoim portfolio. To system, którego zadaniem jest dostarczanie sklepom codziennych danych o uzyskiwanych wynikach, a także kluczowych informacji przydatnych w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych. Rozwiązanie…
Immofinanz: STOP SHOP Zielona Góra kompletuje najemców
Immofinanz, właściciel europejskiej marki parków handlowych STOP SHOP, upublicznił dwie kolejne marki, które dołączają do grona tenant mix w realizowanym aktualnie projekcie tego typu w Zielonej Górze. Są nimi Martes Sport oraz Kakadu. Łącznie ta dwójka najemców zajmie ponad 1.000 mkw.…
[KOMENTARZ] Marija Milasevic, Euromonitor International: dyskonty najszybciej rozwijającym się formatem w Polsce
Dyskonty pozostają najszybciej rozwijającym się, od niedawna wiodącym kanałem dystrybucji artykułów spożywczych w Polsce. Udział dyskontów w dystrybucji w 2020 roku zwiększył się o 11% osiągając 35% całości sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych w Polsce w ujęciu wartościowym – mówi Marija Milasevic, Senior…
Pierwszy w Małopolsce punkt szczepień przeciw COVID-19 w centrum handlowym w Galerii Bronowice
W połowie lipca br. w Galerii Bronowice w Krakowie ruszył pierwszy w Małopolsce punkt szczepień przeciw COVID-19 w centrum handlowym. W ciągu 14 dni od jego uruchomienia zaszczepiło się w nim 3 175 osób. W krakowskiej Galerii Bronowice, należącej do Ceetrus Polska, można zaszczepić się przeciw…
Rossmann uruchamia drogerię internetową na kolejnym rynku
Po uruchomieniu duńskiego sklepu internetowego Rossmann jest już obecny w dziewięciu krajach europejskich. Na stronie: www.rossmann.dk klienci mogą wybierać z około 10.000 produktów. – Rynek duński jest dla nas bardzo interesujący, ponieważ u naszych skandynawskich sąsiadów nie ma jeszcze klasycznej koncepcji drogerii,…
Zmiany w zarządzie NEPI Rockcastle: George Aase nowym Przewodniczącym Rady Nadzorczej
Po informacji o planowanym odejściu Roberta Emslie ze stanowiska Przewodniczącego Rady Nadzorczej NEPI Rockcastle 18 maja 2021 r., decyzją Zarządu funkcję tę obejmie z dniem 18 sierpnia 2021 r. George Aase – doświadczony dyrektor finansowy i członek rad nadzorczych notowanych na giełdzie spółek z branży…
Barbora zdobywa kolejne miasto
Barbora.pl – internetowy sklep spożywczy – jest już w Trójmieście. Mieszkańcy Gdańska, Gdyni i Sopotu mogą już robić codzienne zakupy spożywcze w nowym sklepie online. Działalność na trójmiejskim rynku rozpoczęła Barbora.pl w krajach bałtyckich, a od stycznia br. operator jest obecny w Polsce. Kurierzy…
Magdalena Frątczak, CBRE: Polacy coraz chętniej wracają do stacjonarnych zakupów
Po pandemicznych zawirowaniach odwiedzalność obiektów handlowych rośnie, a inwestorzy chętnie realizują nowe projekty. W pierwszej połowie 2021 r. przybyło 110 tys. mkw. przestrzeni. Pojawiło się też kilka nowych marek sklepów. Obecnie w budowie jest 250 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej,…
Enefit Green: budowa nowego parku wiatrowego najważniejszą decyzją inwestycyjną w pierwszej połowie roku
Spółka zależna Grupy Enefit zajmująca się energią odnawialną – Enefit Green podkreśla, że decyzja inwestycyjna dotycząca parku wiatrowego Šilale II na Litwie jest jej najważniejszym przedsięwzięciem w pierwszej połowie tego roku. Nowy park ma zostać oddany do użytku na początku 2023 roku…