komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: klienci wracają do tradycyjnych kanałów sprzedaży
Czerwiec br. przyniósł wzrosty sprzedaży detalicznej we wszystkich grupach. Ufności konsumenckiej sprzyjał zbliżający się okres wakacji, możliwość podróżowania oraz ożywienie aktywności ekonomicznej wynikające ze zniesienia większości restrykcji epidemiologicznych, w tym tych dotyczących usług takich jak rekreacja i gastronomia – komentuje Magdalena…
Plac Unii na rzecz lokalnej społeczności
Plac Unii aktywnie angażuje się w liczne działania na rzecz lokalnej społeczności oraz organizuje wiele akcji charytatywnych na rzecz osób potrzebujących. W ostatnim czasie warszawski obiekt nawiązał współpracę z Fundacją Sedeka, której misją jest pomoc osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym, a także zagrożonym wykluczeniem…
Grupa Eurocash zamknie blisko 60 nierentownych sklepów
Grupa Eurocash podjęła decyzję o zamknięciu 59 spośród 414 sklepów własnych prowadzonych w ramach sieci Delikatesy Centrum. Chodzi o placówki, które przynosiły straty, a wdrożony w nich na początku roku program naprawczy nie przyniósł dostatecznej poprawy. Jak poinformowano w komunikacie, zamknięcie nierentowanych sklepów…
[TYLKO U NAS] KG Group rozpoczyna budowę trzech nowych centrów Atut
KG Group mocnym akcentem rozpoczął okres wakacyjny. Krakowski deweloper rusza jednocześnie z budową aż trzech nowych parków handlowych Atut. Dwa z nich powstaną w Krakowie przy ul. Nowohuckiej, natomiast jeden w Suchej Beskidzkiej. – Zgodnie z założeniem w tym roku wyraźnie zwiększyliśmy tempo…
Neinver uruchamia Strefy Chill w centrach Factory
Wyjątkowe strefy wypoczynku, place zabaw dla dzieci, kina plenerowe, boiska do siatkówki i joga na trawie, a to wszystko w otoczeniu naturalnej zieleni – w outletach sieci Factory wystartowały letnie Strefy Chill dla mieszkańców czterech polskich miast i klientów. Jak przekonują organizatorzy Stref,…
Coccodrillo otwiera sklepy sezonowe w turystycznych miejscowościach
Coccodrillo wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów poszerza stacjonarną dostępność swoich produktów na czas wakacji. Sezonowe salony marki zostały otwarte w 12 nadmorskich miejscowościach. Coroczna aktywność, jak informuje zarząd sieci, spotyka się z dużym zainteresowaniem klientów – pozytywnie wpływa…
Kaufland zadowolony z wyników sprzedaży. Sieć stawia na rozwój i e-commerce
Kaufland w roku finansowym 2020 osiągnął 11 miliardów złotych przychodów ze sprzedaży. Miniony rok obrotowy, mimo trudnej sytuacji społeczno-gospodarczej, był dla sieci Kaufland dobry pod względem przychodów ze sprzedaży. Wypracowanie takiego wyniku finansowego, jak informuje zarząd spółki, było możliwe…
OTCF kontynuuje ekspansję zagraniczną
Grupa OTCF otworzyła kolejny salon marki 4F na zagranicznym rynku. Nowy monobrandowy sklep znajduje się w centrum handlowym UBBO Lisboa w Portugalii. Firma OTCF, właściciel marki 4F rozpoczęła swoją działalność w Portugalii w styczniu 2020 r., a w październiku ubiegłego roku otworzyła pierwszy…
A. Wdowiak, JLL: najemcy reagują na zmianę preferencji klientów. Na celowniku osiedla mieszkaniowe
Najemcy reagują na zmianę preferencji klientów, stawiają na różnorodność i coraz częściej wybierają lokale użytkowe w nowoczesnych osiedlach mieszkaniowych. Jak sprawdził JLL na przykładzie Miasteczka Wilanów w Warszawie, w 2021 r. liczba lokali w parterach wzrosła o ponad 100, czyli prawie 25% w porównaniu z 2018 r. Trend…
CBRE: do 2025 r. w Europie powstanie ok. 28 mln mkw. dodatkowej powierzchni logistycznej. Potrzebuje jej e-commerce
Sprzedaż e-commerce w Europie w latach 2020-2025 wzrośnie o 298 mld dolarów. To wygeneruje zapotrzebowanie na dodatkowe ok. 28 mln mkw. powierzchni logistycznej – wynika z szacunków CBRE. Polska w europejskim wyścigu e-commerce wypada bardzo dobrze. Rośnie udział sprzedaży internetowej, która do 2025 roku…
[WYWIAD] Krzysztof Olesiak, Sweet Gallery: 2021 to najważniejszy rok w rozwoju naszej firmy. Idziemy na rekord
W tym roku otworzyliśmy już 150 nowych punktów. To nasz rekord całoroczny. W związku z tym tak naprawdę wszystko, co nam się uda jeszcze otworzyć w tym roku, to będzie już powyżej założeń i planów. Mogę żartobliwie powiedzieć, że teraz idziemy już na rekord – mówi…
Sephora kontynuuje remodeling swoich perfumerii
Perfumeria Sephora zlokalizowana na warszawskiej Sadybie, w połowie lipca br. przywitała klientów w nowej odsłonie. Na odwiedzających w powiększonej przestrzeni, czekają nowe marki i ich eksperci oraz specjalnie przygotowane strefy zapewniające komfort zakupów. Sephora obecna jest na warszawskiej Sadybie od ponad 20 lat. To jedna z pierwszych…