[KOMENTARZ] Jacek Malicki, CPI Property Group: w 2025 roku wzrosną inwestycje w parki handlowe
ZPPHIU: możliwa jest lawina procesów
Desperacja rośnie: „Może nie dożyjemy końca tych procesów, ale musimy zawalczyć o przyszłość” – deklarują handlowcy. Wieloletnie procesy przeciw właścicielom centrów handlowych nie są drogą preferowaną przez ZPPHiU, ale niestety w dalszym ciągu nie udało się przekonać właścicieli centrów handlowych do zmiany postawy ani ustawodawcy,…
[WYWIAD] Sławomir Murawski, Manufaktura: z optymizmem patrzę na kwiecień, a z niepokojem na marzec
Staramy się podchodzić indywidualnie do każdego najemcy, bo wiemy, że skutki lockdownów są różne, w zależności od branży. Mamy nadzieję, że w ciągu najbliższych tygodni zostaną zniesione obostrzenia dotyczące branży gastronomiczno-rozrywkowej – mówi w rozmowie z SCF News Sławomir Murawski, Dyrektor Manufaktury, Apsys. Czy po styczniowym lockdownie i przywróceniu…
[WYWIAD] Ewelina Szmit, Stowarzyszenie Branży Sal Zabaw i Centrów Rozrywki: znikamy z rynku retail
Z rynku retail zniknęło już około 30 proc. firm prowadzących sale zabaw i centra rozrywki. Branża domaga się wsparcia od rządzących. – Stowarzyszenie powstało, żeby ocalić branżę sal zabaw i centrów rozrywki przed upadkiem spowodowanym nieodpowiednimi decyzjami w związku z pandemią koronawirusa –…
Seria debiutów w sieci Centrów Handlowych M1
W sieci Centrów Handlowych M1 otworzyły się nowe sklepy. Swoje lokale w popularnych M1dynkach otworzyły marki Tatuum, Family Optic oraz sieć piekarnio-cukierni GOM Owczarek a już za chwilę kolejny salon otworzy W.Kruk. -Bardzo się cieszymy, że pomimo niestabilnej sytuacji rynkowej, spowodowanej…
Więcej mody w tenant mixie Gemini Park Bielsko-Biała
Mimo wyzwań, z jakimi mierzy się rynek retail, Gemini Park Bielsko-Biała rozwija swoją ofertę. W centrum handlowym zadebiutował właśnie nowy najemca segmentu „fashion”. Gemini Park Bielsko-Biała umacnia swoją ofertę modową, a zwłaszcza jej część skierowaną do kobiet. Do grona najemców…
[WYWIAD] Michał Walter, Kontel: systemy komunikacji zespołowej zwiększają wydajność pracy
System VoCoVo pracuje między innymi w sklepach sieci TK Maxx Polska. To rozwiązanie znacznie usprawnia proces zakupowy, odciąża obsługę i pozwala zachować bezpieczny dystans – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Michał Walter, Channel Marketing & PR Manager,…
[KOMENTARZ] JLL: rosną ceny gruntów pod parki handlowe
COVID-19 ostudził aktywność deweloperów na rynku handlowym. Wyjątkiem są grunty pod parki handlowe oraz centra convenience. – Rynek nieruchomości zareagował na pandemię spokojniej niż wskazywały na to początkowe analizy. Należy jednocześnie zauważyć, że ubiegły rok silnie zróżnicował sytuację w poszczególnych segmentach rynku. Mieliśmy do czynienia…
EPP podsumowuje wyniki za 2020 rok
EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, przedstawia wyniki operacyjne za 2020 rok. Obroty najemców prowadzących działalność w centrach handlowych EPP wyniosły 75% wyniku z poprzedniego roku, przekraczając wartości z analogicznego okresu 2019 roku w styczniu i lutym oraz osiągając poziom zbliżony do tego…
Powstał pierwszy salon Vision Express w Bełchatowie
8 marca br. do sieci Vision Express w Polsce dołączył kolejny punkt sprzedaży. To premierowe otwarcie w tym roku, wraz z którym mieszkańcy Bełchatowa zyskali pierwszy salon marki w mieście. Tym samym Vision Express w swojej ogólnopolskiej sieci posiada już 233 salony sprzedaży i usług…
[BADANIE] Najwięcej wizyt odnotowują centra handlowe średniej wielkości
Średnia odwiedzalność w dni handlowe w pierwszym tygodniu marca (1–7.03) była niższa o prawie 25 proc. w porównaniu do tego samego okresu w 2020 r. i ukształtowała się na poziomie 76 proc. – wynika z danych PRCH. Wyniki odwiedzalności przedstawione przez PRCH pokazują, że ruch w obiektach oscyluje…
[WYWIAD] Tomasz Rurarz, North Fish: nie jesteśmy pizzerią. Opcja delivery, w naszym przypadku, nie spina się ekonomicznie
Sieć North Fish nie oferuje usług delivery i nie sprzedaje na wynos. Dlaczego? – Ze względów ekonomicznych. Szybko przeliczyliśmy, że opcja delivery i działania na wynos oznacza dla nas, że żeby zarobić złotówkę musielibyśmy wydać trzy. To działanie byłoby kompletnie nieekonomiczne i pozbawione perspektyw – mówi w rozmowie…
[WYWIAD] Adam Adamczyk, SAP: polscy retailerzy byli trochę uśpieni sytuacją z ostatnich lat
Wdrożenie systemu omnichannel z prawdziwego zdarzenia trwa kilku lat i kosztuje wiele milionów złotych. Nie ma drogi na skróty – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Adam Adamczyk, Business Solution Architect, SAP. SAP Polska przeprowadził niedawno badanie, które miało…