LPP: 12. przedstawicieli marki Sinsay na targach SCF 2025 Spring

Sinsay
Zbliża się wiosenna edycja targów SCF, które odbędą się na w dniach 8-9 kwietnia na stadionie Legii Warszawa. Na tegoroczną edycję targów swój udział zgłosiło aż 12. uczestników marki Sinsay.

bp-auchan-easy2

Powstaną kolejne sklepy w formacie convenience pod szyldem Easy Auchan

Auchan Retail Polska i bp zapowiadają otwarcie kolejnych 6 sklepów w nowym formacie convenience pod szyldem Easy Auchan na stacjach benzynowych bp w Warszawie i Krakowie, w ślad za uruchomieniem z sukcesem pierwszych 3 sklepów nowego formatu pod koniec ubiegłego roku. Pierwszy pilotażowy sklep Easy Auchan uruchomiono…

centrum-handlowe-shopping-center

Koniec lockdownu? Galerie handlowe mają ruszyć 1 lutego

Jak wynika z jeszcze niepotwierdzonych oficjalnie informacji, 1 lutego mają zostać ponownie otwarte wszystkie sklepy w galeriach handlowych. Oficjalna decyzja rządu powinna zostać ogłoszona jeszcze w tym tygodniu. Przedstawiciele branży handlowej z niecierpliwością czekają na informację o ponownym odmrożeniu handlu. Oficjalna…

douglas-perfumerie-nowe

Douglas może zamknąć 500 perfumerii

Według niemieckich mediów, sieć Douglas zamierza zamknąć nawet 500 placówek. Dotyczy to przede wszystkim rynku niemieckiego, a także krajów z południa Europy. Firma ma postawić większy nacisk na kanał e-commerce. Tylko w Niemczech zakończy działalność od 50 d 90 perfumerii. Redukcje mają dotyczyć…

barbora

Barbora uruchomiła sprzedaż online w Warszawie

Litewska Grupa Maxima, właściciel m.in. sieci sklepów Stokrotka, uruchamia na polskim rynku sklep online pod nazwą Barbora. Pierwszym miastem, objętym usługą, jest Warszawa. Oprócz nowej obsługi, szybkiej i wygodnej dostawy Barbora zaoferuje polskim konsumentom świeże i lokalne produkty w konkurencyjnych cenach.…

zwrot-ecommerce-merce

[BADANIE] CBRE: klienci zwracają 1 na 10 produktów kupionych online

Nietrafiony zakup internetowy zdarzył się większości z nas. Zwroty towarów nie są jednak nagminne. Aż 57 proc. e-konsumentów zwraca towary rzadko, a 39 proc. nie robi tego w ogóle. Klienci sklepów online oddają tylko 1 na 10 zakupionych produktów, najczęściej odsyłając je paczkomatem lub kurierem…