LPP: 12. przedstawicieli marki Sinsay na targach SCF 2025 Spring

O ponad 60 proc. spadła bezpośrednio przed świętami zarówno liczba klientów, jak i wizyt w galeriach, centrach oraz pasażach handlowych. Tak wynika z porównania blisko miesięcznego ruchu zanotowanego przed ostatnią Wigilią i w analogicznym czasie 2019 r. Z kolei liczba odwiedzin przypadająca na jedną osobę w zestawianych ze sobą okresach…
Muszkieterowie stale rozwijają oraz udoskonalają ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci Bricomarché. Specjalne boksy, w których można odebrać zamówione wcześniej produkty, zostały uruchomione w 14 kolejnych lokalizacjach. Bricomaty to innowacyjne i autorskie rozwiązanie Grupy Muszkieterów, które obecnie jest dostępne przy…
2021 to będzie bardzo trudny, a nawet zły rok. Nawet jeśli punktowo odbije konsumpcja, to nie ma się co ekscytować. Musi minąć pełen cykl. 2021 powinien być rokiem czynszu od obrotu, a w 2022 zalecam wspólne zastanowienie się nad nowymi umowami. Nie ma trzeciej drogi. Albo się dogadamy,…
Chcemy jasnych deklaracji, kiedy, po spełnieniu jakich warunków i przy zachowaniu jakich zasad będziemy mogli w końcu otworzyć nasze kluby. Będąc w zawieszeniu nie da się prowadzić firmy i robić jakichkolwiek planów biznesowych – w wywiadzie dla SCF News mówi Mikołaj Nawacki,…
Przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie centrów handlowych w większości nie mogą funkcjonować z powodu zakazów administracyjnych wprowadzonych przez rząd. Państwo odmawia jednak wielu spośród nich możliwości skorzystania z pomocy ze względu na „niewłaściwe PKD” Rozdźwięk pomiędzy skutkami obostrzeń a dostępem do pomocy w ramach Tarczy 6.0.…
Niestabilność na rynku daje się wszystkim we znaki, ale pozytywnie patrzymy w przyszłość. Mniejsze cukiernie, które nie wytrzymały presji zniknęły bądź znikną z rynku i pojawi się pole do popisu dla innych. To, nie ukrywam, daje nam miejsce do rozwoju – mówi w rozmowie z redakcją SCF…
Wśród przedstawicieli firm zrzeszonych w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług panuje przekonanie, że ostatni lockdown zakończy się 31 stycznia. Ostatni, bo branża więcej nie przetrwa, a nie ma racjonalnych przesłanek, by przedłużać zawieszenie działalności firm działających na terenie centrów handlowych. – Otwarcie naszych sklepów…
Pandemia mocniej uwidoczniła wyzwania, przed którymi już wcześniej stał polski rynek handlowy, podkreślając nie tylko wagę wielokanałowej sprzedaży, ale też konieczność poszukiwania alternatywnych lokalizacji. – Ogłoszone w ubiegłym roku trzy epizody lockdownu w oczywisty sposób wpłynęły na zmiany w zwyczajach zakupowych Polaków i przyczyniły…
Fit Cake franczyzowa sieć niecukierni wywodząca się z Białegostoku zwiększyła swoje obroty w 2020 roku o ponad 100 proc. Otworzyła też 12 nowych lokali. Jak podkreśla twórca sieci, takie wyniki zawdzięcza nietypowemu formatowi kawiarni i wzrostowi zainteresowania zdrową żywnością…
Galeria Warmińska w Olsztynie wzbogaciła się o kwiaciarnię Kind Concept Flowers&Events. To pierwsza kwiaciarnia działająca w olsztyńskich galeriach handlowych. Kind Concept Flowers&Events działa od połowy grudnia i mieści się na parterze Galerii Warmińskiej, w bezpośrednim sąsiedztwie popularnego sklepu TK Maxx. Kwiaciarnia zajmuje pomieszczenie…
W ciągu ubiegłego roku SwipBox odnotował gwałtowny wzrost liczby paczek dostarczanych do swoich automatów na całym świecie. Pandemia sprawiła, że branża KEP oraz wzorce zakupowe użytkowników końcowych uległy diametralnej zmianie. Z perspektywy operatora automatów paczkowych, w wyniku społecznej izolacji, większa liczba zamówień…
W czasie pandemii 29 proc. Polaków w dużej części zastąpiło zakupy stacjonarne internetowymi. Ponad 25 proc. nieznacznie zmieniło w ten sposób nawyki, a więcej niż 3 proc. całkowicie przeszło do e-commerce. Głównym powodem było bezpieczeństwo. Kolejnym był utrudniony dostęp do placówek.…