komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Poczta Polska będzie dostarczać zamówienia ze sklepu internetowego Hebe
Sieć Hebe nawiązała współpracę logistyczną z Pocztą Polską. Już od dziś największy operator pocztowy na polskim rynku będzie dostarczał zamówienia ze sklepu internetowego hebe.pl. Dzięki zasięgowi Poczty Polskiej zamówienia z Hebe dotrą do każdego zakątka kraju. Hebe zapewnia swoim klientom jeszcze…
PRCH: średnia odwiedzalność centrów handlowych kształtowała się na poziomie 76 proc.
Średnia odwiedzalność centrów handlowych od poniedziałku do soboty w drugim tygodniu marca ukształtowała się na poziomie o 24 proc. niższym (76 proc.) od wyniku z analogicznego okresu w 2019 roku, kiedy handel nie był ograniczony lockdownem. Taki poziom odwiedzalności utrzymuje się w okresach otwarcia centrów…
Aplikacja Promka wdrożona w 9 Centrach Handlowych M1 ma nową funkcjonalność
Promka, to nowa na rynku galerii handlowych aplikacja umożliwiająca bezpośrednią komunikację między klientem centrum handlowego a jego najemcą. Zintegrowana z iMall aplikacja Pomka, to nowy, unikalny kanał sprzedaży w formule click&collect, gdzie Użytkownik zawsze znajdzie przygotowane specjalnie dla niego oferty. Intuicyjna…
Zalando aspiruje do obsługi ponad 10 proc. europejskiego rynku mody
Po bardzo udanym finansowo 2020 roku, Zalando znacząco podnosi swoje ambicje i dąży do zwiększenia GMV do ponad 30 miliardów euro do 2025 roku. W perspektywie długoterminowej, firma aspiruje do obsługi ponad 10 proc. europejskiego rynku mody wartego 450 miliardów euro. W 2020…
ZPPHiU: buty nie poszły – branża obuwnicza bezradna wobec skutków pandemii
Przedstawiciele branży obuwniczej skupieni w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług zwracają uwagę, jak dotkliwie skutki pandemii dotknęły ich biznesy. – Przy tak olbrzymiej wyrwie finansowej w przychodach firmy, powstałej przez wprowadzenie trzech lockdownów, zrealizowanie scenariusza odrobienia strat z całą pewnością…
[WYWIAD] Piotr Greczanowski, Chinkalnia: na zmiany w wysokości czynszów raczej nie ma co liczyć
Na zmiany w wysokości czynszów raczej nie ma co liczyć. Ale też, mówiąc wprost, w normalnych czasach nie mieliśmy powodów i potrzeby żeby renegocjować warunki umów. Teraz jak trwa to już ponad rok, zauważalnych zmian także nie widać. Przypuszczam, że kiedy skończy się pandemia o wszystkim zapomnimy mówi w rozmowie…
Transakcja zamknięta: Netto przejęło Tesco
Netto zawarło porozumienie z Tesco o zakupie polskiej części biznesu w czerwcu 2020 r. Od tego czasu oczekiwało na ostateczną zgodę UOKiK i sfinalizowanie transakcji. Proces zatwierdzania został zakończony i Netto może przejąć 301 sklepów i dwa centra dystrybucyjne objęte umową. – Z niecierpliwością oczekiwaliśmy…
[CASE STUDY] Fast White Cat: fast wdrożenie eCommerce, czyli wyjątkowy Sylwester online
Skuteczny eCommerce House to ten, który rozumie obie najważniejsze potrzeby klienta eCommercowego – zbudowanie (lub utrzymanie) platformy w najlepszym możliwym wydaniu oraz wspieranie głównej funkcji sklepu online, czyli efektywnego sprzedawania. Ale są jeszcze kwestie takie, jak presja czasu i naprawdę szalony deadline.…
Aristoinvest: Sinsay najemcą parku handlowego A10 Park
Aristoinvest Group, inwestor parku handlowego A10 Park, podpisała umowę ze spółką LPP. W obiekcie powstanie sklep marki Sinsay o powierzchni ponad 800 mkw. Otwarcie sklepu Sinsay w Żarach zaplanowane jest już za 2 miesiące. Obecnie prowadzone są prace wykończeniowe. – A 10…
Invesco wprowadza zmiany w części handlowo-usługowej Placu Unii
Zgodnie z zapowiedzią firma Invesco Real Estate już niebawem rozpocznie proces modernizacji Placu Unii – jednego z flagowych obiektów swojego portfela nieruchomości w Polsce. W rezultacie warszawski obiekt wielofunkcyjny zyska dodatkowe 5000 mkw. GLA nowoczesnej i ekologicznej przestrzeni biurowej. W wyniku…
Dwa nowe salony Neonet na mapie Polski
Ogólnopolska sieć sklepów Neonet już 18 marca pojawi się w dwóch kolejnych miastach: Hrubieszowie oraz Żninie. W przypadku obu salonów są to pierwsze punkty firmy w tych miejscowościach. Pojawienie się pierwszych salonów Neonet w kolejnych dwóch miastach to wynik konsekwentnie realizowanego rozwoju sieci…
Biedronka: plan na 2021 rok to około 100 otwarć i 250-300 modernizacji
Plany na 2021 rok zakładają około 100 otwarć netto nowych placówek Biedronki, z czego 50 proc. stanowić mają sklepy w mniejszym formacie, a 250-300 kolejnych zostanie zmodernizowanych do najwyższych standardów obowiązujących w ramach sieci z uwzględnieniem rozwiązań proekologicznych. Grupa Jeronimo Martins, która zaprezentowała…