[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Analiza ponad 76,7 tys. cen detalicznych wykazała, że w styczniu br. codzienne zakupy rdr. zdrożały średnio o 5,9%. Tym razem najmocniej urosły ceny słodyczy i deserów – o 10,4% rdr.
Polacy stają się tzw. smart shopperami, którzy jakość produktu mierzą nie tylko ceną. Jak wynika z raportu aż 73 proc. z nas zwraca uwagę na opinie innych użytkowników i chętnie porównuje marki.
Wydłużyła się lista najemców M1 Marki. Klienci mogą robić zakupy w nowo otwartym salon FDM Fabryka Dobrych Materacy. Sklep znajduje się koło sklepu Big Stara, naprzeciwko Vistuli.
14 lutego zostanie otwarte w Nowej Sukcesji Hopa Lupa. Zajmuje powierzchnię aż 20 000 mkw. Hopa Lupa to niezwykłe połączenie gigantycznego placu zabaw, parku trampolin oraz wielu innych atrakcji.
Centrum Handlowe Auchan Port Rumia nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Klienci mogą robić już zakupy w salonie Wojas w nowej odsłonie. Wystrój wnętrza został dostosowany do najnowszego konceptu.
Fit Cake To Go to koncept marki Fit Cake, który zdobywa rynek. Mobilne punkty stały się już stałym elementem miejskiego krajobrazu w Kościanie i Warszawie. Wkrótce dołączą do nich Opole i Gdynia.
Sadyba Best Mall jako pierwsze i jedyne centrum handlowe w Polsce wdrożyło nowatorski system nawigacji NaviWay, przeznaczony dla osób niewidomych i niedowidzących.
Douglas kontynuuje remodelingi swoich salonów według najnowszego konceptu. 31 stycznia został otwarty po modernizacji salon marki w Galerii Pomorskiej. Nowy sklep zajął powierzchnię około 220 mkw.
W I kw. br. Poczta Polska rozpoczyna proces zmian wyglądu swoich placówek oraz ich oferty. Po pilotażu w 30 punktach firma zapowiada kontynuację projektu w kolejnych 300 placówkach w całej Polsce.
Siec pizzerii Frentzza – Pizza & Friends otworzyła na początku lutego 2025 r. drugi lokal w Wałbrzychu. Dostępne są tam 32 miejsca siedzące oraz dodatkowe w ogródku letnim.
Marka Rituals Cosmetics rozbudowuje sieć sklepów w Polsce. Kolejny został otwarty 5 lutego w w Dąbrowie Górniczej. To pierwszy sklep marki w tym mieście.
W roku swojego 30-lecia Biedronka kontynuuje dynamiczny rozwój, otwierając już w pierwszym miesiącu roku symboliczne 30 nowych placówek w całej Polsce.