komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Dadelo S.A., właściciel CentrumRowerowe.pl, rozwija sprzedaż omnichannel. 23 października otworzył w Krakowie nowy salon marki o powierzchni 3 000 mkw.
25 października Plac Unii i sklep Midi Zoo zapraszają na „Psi Dzień” – wydarzenie dla miłośników psów z poradami specjalistów, degustacjami karmy i zbiórką darów dla Fundacji AMI.
Grupa Ptak przejęła francuski Parc du Petit Prince. Transakcję sfinalizowano na początku roku w ramach rozwoju Grupy na europejskim rynku rodzinnej rozrywki.
Na warszawskich Siekierkach zostanie otwarty nowy sklep sieci Media Expert. Będzie to jedyny market tej znanej sieci w na Mokotowie. Stanie się jednym z głównych najemców Placu Wiślanego.
Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, dynamicznie rozwija ofertę. 12 września w centrum otwarto pierwszą w Kłodzku drogerię Hebe. Zlokalizowana jest na parterze obok salonu Empik.
RSB Real Estate rusza z budową pierwszego w mieście parku handlowego przy ul. Nowogardzkiej i Rybackiej. Kompleks o powierzchni ponad 10 tys. mkw. powstanie na terenie 3,2 ha.
Polska wchodzi w fazę zmian demograficznych. Pokolenie 40+ zyskuje na sile i zmienia handel – od rozrywki ku wygodzie i bliskości. To nowe wyzwanie dla marek i właścicieli centrów handlowych.
Pod koniec roku w bydgoskim Focusie zostanie otwarty pierwszy w mieście sklep sieci MR.DIY. Salon o powierzchni 872 mkw. będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze.
Sieć kawiarni the White Bear Coffee kontynuuje dynamiczny rozwój, otwierając swoją drugą lokalizację w Łodzi. Nowa kawiarnia przy ulicy Piotrkowskiej 118 to już 23. punkt franczyzowy w Polsce.
We wrześniu 2025 r. sprzedaż detaliczna wzrosła o 6,4% r/r, a spadła o 2,7% m/m. W e-commerce wyniki lepsze – wzrost o 8,8% r/r i 8,5% względem sierpnia, podał GUS.
22 października Cukiernia Sowa otworzyła po remoncie sklep przy ul. Schulza 3 w Bydgoszczy, z nowoczesnym wystrojem, ogrodem zimowym oraz innowacjami w obsłudze: samoobsługą i interaktywnym kioskiem.
Sukces centrum handlowego zależy od tożsamości, emocjonalnego zaangażowania klientów i reagowania na lokalne potrzeby – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca, Gemini Holding.