Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for ch-borek/

Showing results for borek cyfrowej

borys-skraba-strix

[WYWIAD] Borys Skraba, Strix: galerie są największym przegranym cyfrowej transformacji w handlu

Odnoszę wrażenie, że galerie handlowe zostały na lodzie. Ich działania kompletnie nie przystają do obecnych czasów. W moim odczuciu, są one największym przegranym toczącej się właśnie transformacji cyfrowej w handlu – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl/SCF News Borys Skraba, CEO w firmie Strix. Jest marzec 2020 roku. Z powodu wybuchu pandemii koronawirusa w Polsce rząd decyduje się wprowadzić pierwszy lockdown. Sklepy stacjonarne niemal z dnia na dzień […]

SAP wprowadza nową ofertę, która zrewolucjonizuje proces transformacji cyfrowej

RISE with SAP to przełomowa oferta, której celem jest wspieranie całościowej transformacji firm w inteligentne przedsiębiorstwa. Daje organizacjom, niezależnie od etapu transformacji cyfrowej na jakim się znajdują, zupełnie nowe możliwości przeprojektowania procesów i osiągania lepszych wyników. Firma SAP wraz z ekosystemem sprawdzonych partnerów zapewni szybki czas uzyskania wartości dodanej oraz elastyczność pozwalającą klientom rozwijać się w obliczu zmian. A wszystko to przy niskiej barierze wejścia. […]
zabka-franczyza

Żabka robi kolejny krok na drodze cyfrowej transformacji

[…] technologie w obszarze Customer Experience (między innymi „Sklep jutra”), a z projektem wdrożenia Workai w chmurze Microsoft Azure obejmie nimi również obszar Employee Experience. – Żabka jest pionierem w realizacji kompleksowego procesu cyfrowej transformacji w oparciu o chmurę. W ten sposób firma tworzy wartość dla klientów, którzy zyskują większą wygodę zakupów. Wykorzystanie możliwości platformy Workai to kolejny projekt, który tym razem otwiera drogę do dalszej poprawy […]

Arkadiusz Ruciński nowym Chief Digital Officer w CCC

Arkadiusz Ruciński – doświadczony menedżer w obszarach e-commerce, IT oraz omnichannel w sektorze mody – pokieruje w CCC dalszym rozwojem połączonych obszarów: sprzedaży cyfrowej oraz technologii. Arkadiusz Ruciński od stycznia 2022 pełnił w CCC rolę Dyrektora Zarządzającego ds. Sprzedaży Cyfrowej, odpowiadając za sprzedaż cyfrową w kanale CCC i HalfPrice oraz nadzór biznesowy nad DeeZee.  – Jestem przekonany, że ogromne doświadczenie Arka w e-commerce, technologii oraz ogólnie w handlu detalicznym to gwarancja sukcesu […]

Intermarche uruchamia nowy program lojalnościowy

[…] supermarketów spożywczych Intermarché uruchomiła właśnie program lojalnościowy „Moje Intermarché”. Od 5 maja br. klienci sklepów zarządzanych przez Grupę Muszkieterów mogą cieszyć się wieloma atrakcyjnymi korzyściami, jakie gwarantuje uczestnictwo w programie. Do  cyfrowej wersji karty klienta, dostępnej dotychczas w aplikacji mobilnej, dołączył nośnik fizyczny, który można odebrać stacjonarnie we wszystkich punktach sprzedaży. Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój nowoczesnych rozwiązań dla swoich klientów. Wraz […]
a-marciniak-zarzad-ccc

Adam Marciniak dołącza do Zarządu Grupy CCC

W związku z dynamiczną rozbudową funkcji technologii i cyfryzacją stacjonarnych kanałów sprzedaży, Grupa CCC wzmacnia skład Zarządu. Nadzór nad obszarem technologii i digitalizacji obejmie Adam Marciniak – jeden z czołowych specjalistów w Polsce w zakresie cyfrowej transformacji biznesu. – Sukcesywnie wzmacniamy kadrę zarządzającą Grupy CCC w kluczowych obszarach, które znajdują się w intensywnej fazie wzrostu. Nasza Spółka w ostatnich latach przeszła ogromną zmianę w zakresie nowych […]
funzeum

Funzeum: 4 tys. mkw. nowej powierzchni edukacyjno-rozrywkowej w Gliwicach

[…] odwiedzającym niezwykłe efekty wizualne oraz interaktywną zabawę. Funzeum to projekt pomysłodawców marki “Prezentmarzeń”. W Funzeum do dyspozycji gości zostanie oddanych ponad 50 multisensorycznych instalacji umożliwiających zrozumienie działania światła i kolorów. Muzea sztuki cyfrowej tworzą nową rzeczywistość kulturalno – rozrywkową XXI wieku, przyciągając zwiedzających z całego świata. Angażują zmysły, pobudzają wyobraźnię i dostarczają niezapomnianych przeżyć. Z tą myślą zostało również zaprojektowane i stworzone Funzeum, które […]

Sephora: Jakub Gierszyński nowym dyrektorem e-commerce na rynek Polski i Czech

[…] od ponad 10 lat. Poprzednio Dyrektor E-commerce i Marketingu w firmie Inter Cars S.A, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C oraz Dyrektor E-commerce w firmie Decathlon, w której skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online. Ekspert od e-commerce i omnichannel Z wykształcenia magister prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz stosunków międzynarodowych Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Członek Rady Fundacji GS1 Polska na kadencje 2020-2024 oraz Członek […]

[RAPORT] Deloitte: branża dóbr luksusowych wróciła do finansowej równowagi  

[…] luksusowych zyskali nowe możliwości rozwoju wynikające z zielonej transformacji i postępu w kierunku modelu gospodarki o obiegu zamkniętym oraz odpowiedzialnego biznesu.  – Kolejnym wartym wspomnienia trendem, który wspiera innowacyjność, jest postępująca rewolucja w przestrzeni cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem metaverse oraz Web3. Co więcej, pojawienie się tych czynników stworzyło niespotykaną dotąd możliwość zaproponowania klientom zupełnie nowego doświadczenia, wzmocnienia wiarygodności, zwiększenia ich aktywności oraz lojalności wobec marki. […]
rtv-euro-agd

RTV Euro AGD: sklepy stacjonarne przyspieszają dzięki cyfryzacji

[…] Experts Club. Firmy łączą kanały sprzedaży, udoskonalając procesy omnichannel i wprowadzając coraz więcej technologii także do swoich stacjonarnych placówek. Sieć RTV Euro AGD od ponad czterech lat rozwija wykorzystanie narzędzi cyfrowej komunikacji. Inwestycje w technologię i doświadczenia klientów okazały się w ostatnim roku kluczowe. Według raportu „Co (u)gryzie ecommerce”, w 2020 roku powstało prawie 11 800 sklepów internetowych. Jednocześnie badania pokazują, […]
zakupy-klient-footfall-sklep-galeria

Omnibus i inne dyrektywy już obowiązują i szerzej chronią klientów

[…] przepisów. Zmiany w polskim prawie (m.in. ustawie o prawach konsumenta, ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawie o informowaniu o cenach towarów i usług, Kodeksie cywilnym) wynikają z implementacji trzech unijnych dyrektyw: Omnibus, Towarowej oraz  Cyfrowej. – Celem zmian jest przede wszystkim dostosowanie przepisów chroniących konsumentów do dynamicznie rozwijającego się świata cyfrowego. Coraz częściej robimy zakupy on-line, korzystamy z treści i usług cyfrowych, zawieramy przez internet umowy, […]