Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for galeria-pod-debami/

Showing results for galeria dbamy dodałbym dodalbym

Pracowity rok dla Grupy CD Locum – podsumowanie wyników dla 4 obiektów

Powrót do obrotów z roku 2019 oraz sukcesywna odbudowa frekwencji Klientów sprzed pandemii – z takimi wynikami rok 2021 zakończyły wszystkie 4 obiekty z portfolio CD Locum: Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu, Galeria Stara Ujeżdżalnia w Jarosławiu, Galeria Rondo w Bochni oraz Galeria Dębicka. W obiektach pojawili się nowi najemcy, część lokali przeszło gruntowną przebudowę, uruchomiono nowe strony internetowe oraz w pełni zrealizowano zaplanowany kalendarz marketingowy. […]

GTC: Galeria Północna i Galeria Jurajska stawiają na wielowymiarowy rozwój

[…] targów SCF 2022 Fall.  Dwie galerie GTC – Galerię Północną i Galerię Jurajską – więcej dzieli czy łączy? Gdybym miał przyjąć rodzinne porównanie, powiedziałbym, że to raczej kuzynki niż siostry.  Obiekty są różne: Galeria Północna to nowoczesny budynek działający na wymagającym warszawskim rynku, doskonale osadzony, mający już mocną markę wśród klientów. Galeria Jurajska to z kolei miejsce dojrzałe, modelowe centrum fashion, które ma silną pozycję […]

Park Handlowy Galeria Modlińska rozpoczynamy drugi etap

Drogeria Hebe oraz sklep sieci Dealz podpisały w tym roku umowy najmu i dołączyły do najemców Parku Handlowego Galeria Modlińska w Warszawie przy ul. Starowiślnej.  Planowane otwarcie drugiego etapu inwestycji to IV kwartał 2022 roku.  Park Handlowy Galeria-Modlińska powstaje przy głównej arterii komunikacyjnej dzielnicy Białołęka w Warszawie – przy ul. Modlińskiej. Najemcami pierwszego etapu inwestycji są renomowane marki – market Aldi, Pepco, Action, Żabka, […]

Galeria Modlińska: dobry przykład parku handlowego w dużym mieście

Spółka Galeria M Sp. z o.o. rusza w kolejnym roku z nowymi inwestycjami handlowymi. Już w pierwszym kwartale 2022 roku deweloper rozpocznie rozbudowę parku handlowego działającego pod szyldem Galeria Modlińska w Warszawie. – Parki handlowe to formaty, które wyjątkowo dobrze poradziły sobie w czasie pandemii. Dotychczas były realizowane głównie w miastach średnich i małych, obecnie doskonale funkcjonują również w dużych aglomeracjach – mówi dla Retailnet […]

Robert Krupski, Galeria M: Park Handlowy w Żninie przyciąga kolejne znane marki

Spółka Galeria M Sp. z o.o. rusza z kolejnymi inwestycjami handlowymi. W tym roku rozpoczyna się rozbudowa parku handlowego działającego pod szyldem Galeria Modlińska w Warszawie. W przygotowaniu jest inwestycja w Sępólnie Krajeńskim. Inwestor rusza także z budową nowego obiektu – Parku Handlowego w Żninie. Park Handlowy w Żninie przy ul. Aliantów to wielofunkcyjne centrum handlowe typu convenience. – Parki handlowe to formaty, które w mniejszych ośrodkach, po spełnieniu […]

[WYWIAD] Anna Głodowska, Galeria Szperk: Jesteśmy ważną destynacją zakupową na mapie Trójmiasta

Galeria Szperk, która w tym roku obchodzi swoje 10-lecie funkcjonowania pomimo wielorakich zawirowań rynkowych aktualnie przechodzi swój najlepszy okres w historii, z czego bardzo się cieszymy – mówi w rozmowie z Retailnet Anna Głodowska, Dyrektor Galerii Szperk, UBM Development Polska. W jakiej kondycji jest aktualnie Galeria Szperk? Jak po pandemii odbudowywała się odwiedzalność i sprzedaż w gdyńskim obiekcie? Pandemia pokazała rynkowi i nam – […]

Galeria SFERA umacnia pozycję na rynku najlepszych centrów handlowych w Polsce

Galeria SFERA świętując swoje 20-lecie potwierdziła, że jest największym i najważniejszym miejscem handlu i rozrywki na Podbeskidziu. 4 nowe marki, 11 salonów poddanych modernizacji, rozwijanie współpracy z markami z grup INDITEX, LPP oraz CCC, istotne międzynarodowe wydarzenia kulturalne i rozrywkowe – tak w skrócie wyglądał 2021 rok.  Rok 2021 w Galerii SFERA był czasem nowych otwarć oraz remontów. Łącznie do użytku oddano ponad 6 tys. m […]
Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej i Galerii Jurajskiej, GTC SA

[WYWIAD] Roman Bugajczyk, GTC SA: w Galerii Północnej wkrótce pojawią się nowe brandy

[…] Obecnie prowadzimy zaawansowane negocjacje z brandami, które wkrótce uzupełnią ofertę handlową obiektu. Rozwój najemców, duże zainteresowanie rynku, ale także prolongaty – to świadczy o dynamicznym rozwoju galerii i o jej dobrych perspektywach na przyszłość. Galeria rośnie też poprzez czynniki zewnętrzne. Dynamicznie rozwija się dzielnica Białołęka, w której działacie Białołęka ma obecnie ponad 153 tysiące mieszkańców, czyli o dwadzieścia kilka tysięcy więcej niż sześć lat temu, […]
Apsys

Galeria Katowicka ma 10 lat!

Czy galeria handlowa może współtworzyć życie w mieście i budować swoją ofertę w zgodzie z jego rytmem? Czy może proponować klientom coś więcej, niż tylko zakupy, i aktywizować mieszkańców? Czy sprawdza się w roli partnera dla samorządów, organizacji pozarządowych, instytucji kulturalnych? 10-letnia już obecność Galerii Katowickiej na retailowej mapie Polski przyniosła satysfakcjonujące odpowiedzi na […]
Joanna Bagińska, Dyrektorka Galerii Katowickiej, Apsys Polska

[WYWIAD] Joanna Bagińska, Galeria Katowicka: Wyjątkowy customer experience to jeden z elementów budujących naszą pozycję

[…] jakim się komunikujemy – np. przez kreatywne użycie gwary śląskiej w reklamach Galerii Katowickiej. Rosnąca świadomość w zakresie potrzeb różnych grup klientów sprawia, że stajemy się coraz bardziej dostępni, otwarci na ich oczekiwania. Galeria Katowicka Doskonałym przykładem jest autorski program Apsys Spektrum Zrozumienia, którego pionierem była właśnie Galeria Katowicka. W jego ramach zaoferowaliśmy szereg konkretnych rozwiązań, ułatwiających wizyty w galerii handlowej osobom ze spektrum […]