Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for vistula/

Vistula ubiera polskich piłkarzy na mundial w Katarze

Vistula, jako oficjalny krawiec reprezentacji, stworzyła strój formalny dla reprezentacji Polski w piłce nożnej na Mistrzostwa Świata Minimalistyczny, nowoczesny, granatowy garnitur połączony z koszulą w tym samym kolorze i butami o sportowym charakterze – w takiej stylizacji zobaczymy zawodników polskiej reprezentacji w piłce nożnej podczas części oficjalnej Mistrzostw Świata w Katarze. Po raz kolejny strój zaprojektowała i przygotowała dla piłkarzy Vistula – oficjalny partner PZPN. Kibice […]

Vistula zmienia podejście do kolekcji i otwiera nowy salon w Westfield Arkadia

Vistula, największa marka z portfolio odzieżowego Grupy VRG, wchodzi w sezon jesień-zima ze zmienionym podejściem do komercjalizacji kolekcji i kolejnym salonem w nowym koncepcie. Oferta marki nie pojawi się w sklepach w tym samym czasie, a będzie podzielona na pięć rozdziałów, wprowadzanych do salonów i kanału online stopniowo – tak, aby poszczególne elementy były jak najlepiej dopasowane do potrzeb klientów w danym momencie sezonu. Zmiana ta jest elementem strategicznej ewolucji marki […]
Designer Outlet Gdańsk

Vistula ponownie w Designer Outlet Gdańsk

Vistula, po krótkiej nieobecności związanej z relokacją, ponownie otworzyła salon w Designer Outlet Gdańsk. Nowy sklep tej znanej polskiej marki jest teraz odświeżony i nieco większy od poprzedniego. Klienci znajdą w nim propozycje także innych brandów należących do grupy. Sklep zajmuje lokal o powierzchni 178,5 mkw. i zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie otwartego niedawno salonu Desigual. Relokacja do większej przestrzeni – Propozycje relokacji do większych przestrzeni to możliwość, z której chętnie […]
Marcin-Rydz-Vistula

[WYWIAD] Marcin Rydz, Grupa VRG: sieć stacjonarna ważnym elementem rozwoju w kierunku omnichannel

Spodziewamy się, że sprzedaż w Grupie VRG powinna na koniec grudnia przekroczyć 1 mld zł. Byłby to wynik zbliżony do 2019 roku – rekordowego pod względem przychodów w historii. Ten ambitny cel jest w zasięgu ręki dzięki pozytywnym trendom w sprzedaży i zyskowności, notowanych we wszystkich markach oraz dobremu przygotowaniu do czwartego, kluczowego dla handlu kwartału. Jeśli chodzi o sieć – zrealizowaliśmy nasze założenia. Na koniec roku będziemy operować na 52 […]
vistula1-sklep-3

Vistula z nowym sklepem internetowym i sprzedażową aplikacją mobilną

Największa marka odzieżowa Grupy VRG uruchomiła właśnie nowy sklep online i niebawem ruszy ze sprzedażową aplikację mobilną. Nowy silnik, będący bazą dla obu rozwiązań, został stworzony od zera na potrzeby Vistuli. Twórcy aplikacji skupili się na zapewnieniu jak najlepszego doświadczenia zakupowego dla konsumentów – od sposobu prezentacji produktów, po proces obsługi zamówień. Inwestycja w infrastrukturę kanału e-commerce to element realizacji strategicznego planu VRG na 2021 […]

Vistula otworzyła pierwszy salon w nowym koncepcie

Grupa VRG otworzyła w Katowicach pierwszy salon Vistula w nowym koncepcie. Na powierzchni 300 metrów kwadratowych znalazło się także miejsce dla rozbudowanej kolekcji dla pań.  Po ponownym otwarciu sklep został powiększony ze 167 do 300 metrów kwadratowych. Całość kolekcji jest wyeksponowana na jednym poziomie, co jest dla Vistuli nowością. Szeroki asortyment – Salon będzie też wyróżniał się zdecydowanie większą dostępnością asortymentu. W odrębnej strefie […]
bonarka-kruk

Korzystne trendy w sprzedaży budują dobre wyniki Grupy VRG

W pierwszej połowie 2021 roku odzieżowo – jubilerska Grupa VRG wypracowała pozytywny wynik operacyjny i zysk netto w wysokości 2,8 mln zł (przy 31,8 mln zł straty w roku 2020). Na dobre wyniki wpłynęły przede wszystkim pozytywne trendy w sprzedaży i marży w maju i czerwcu. Przełożyły się one na mocny drugi kwartał Grupy. Salony marek odzieżowych VRG notowały wzrost popytu na kolekcję formalną – co skutkowało […]
radoslaw-jakociuk-wiceprezes-vrg-wywiad

Radosław Jakociuk, VRG: wyniki osiągnięte na koniec lipca 2021 spełniają nasze oczekiwania

Grupa Kapitałowa VRG S.A. opublikowała szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży oraz szacunkową marżę ze sprzedaży osiągniętą w lipcu 2021. Grupa VRG ma za sobą trzy mocne sprzedażowo miesiące (po otwarciu sieci stacjonarnej). Wyniki sprzedaży w lipcu, jak podkreśla zarząd spółki, potwierdzają obserwowany od kilku miesięcy wzrost popytu. Sprzedaż VRG osiągnęła w lipcu 2021 wartość 107,7 mln zł, o 25,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2020 r. Notowany […]

VRG zwiększa sprzedaż i marżę

Skonsolidowane przychody VRG w listopadzie 2021 roku wyniosły 91,9 mln zł, co oznacza wzrost o 92,6 proc. rdr. Przychody VRG od początku roku wyniosły 896,6 mln zł i były wyższe o 24,1 proc. Przychody w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w listopadzie 52,1 mln zł i były wyższe rdr o 74,4 proc. W okresie styczeń-listopad w tym segmencie przychody wyniosły około 492,3 mln […]