Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for page/336/

Aldi stawia na rozwój sieci i mimo pandemii nie zwalnia tempa

Konsekwentnie stawiamy na rozwój sieci w Polsce i mimo pandemii, nie zwalniamy tempa. W drugiej połowie kwietnia otwieramy 170. sklep i czekamy na otwarcie dwusetnego sklepu jeszcze w tym roku – mówi Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce. 14 kwietnia 2021 roku na Majorce otwarto 5. tysięczny sklep Grupy ALDI Nord. Jest to 336. sklep ALDI w Hiszpanii, a spółka z tego kraju zaplanowała na 2021 […]

Dino Polska: wysoki wzrost obrotów w pierwszym kwartale 2022

W I kwartale 2022 r. sieć sklepów spożywczych Dino konsekwentnie zwiększała skalę swojej działalności, otwierając 66 nowych marketów. Ekspansja geograficzna w połączeniu z atrakcyjną ofertą produktową skutkowała wzrostem liczby wizyt klientów w sklepach Dino o 32 proc. w stosunku do I kw. 2021 r. oraz wzrostem obrotów o 39,6 proc., do 3,85 mld zł, przy wzroście sprzedaży like-for-like, czyli w sklepach istniejących od ponad roku, o 20,4%. Dino Polska koncentruje się na dalszej […]
delikatesy-centrum

Grupa Eurocash w pierwszym półroczu 2021 r. z lekkim wzrostem sprzedaży

Skonsolidowana sprzedaż Grupy Eurocash w pierwszym półroczu 2021 r. sięgnęła 12,36 mld zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie 2020 r. W samym drugim kwartale br. skonsolidowana sprzedaż wyniosła 6,55 mld zł, co oznacza wzrost o 5,7% r/r. Pozytywny wpływ na wzrost sprzedaży Grupy miał format Eurocash Serwis oraz odbicie w formatach Eurocash Dystrybucja i Gastronomia, a także segment Projekty, dzięki pełnej konsolidacji i ekspansji Frisco. Skonsolidowana EBITDA […]

NEPI Rockcastle udostępnia usługę Click&Collect w swoich galeriach

Kolejne ograniczenia działalności sklepów w centrach handlowych były ogromnymi ciosami dla całej branży. By wspierać lokalnych najemców, NEPI Rockcastle rozpoczęło w swoich obiektach promocję usługi Click&Collect. Dzięki niej, konsumenci mogą zamówić online produkty oferowane przez marki obecne w lokalnej galerii, a następnie odebrać je w wybranym sklepie – bezpiecznie, w dogodnym czasie i bez dodatkowych kosztów przesyłki. Click&Collect to hybrydowe podejście, łączące najważniejsze funkcjonalności zakupów online oraz stacjonarnych. […]
galeria-handlowa-centrum-klienci-footfall

[RAPORT]: w 2020 roku do użytku oddano 280 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej

Podaż powierzchni handlowej na koniec zeszłego roku wynosiła ponad 12 mln mkw. Główną część, bo 86 proc. tego wyniku stanowią centra handlowe, ponad 11 proc. – parki handlowe i nieznacznie ponad 2 proc. – centra wyprzedażowe. W ciągu ostatnich 5 lat nastąpiła niewielka zmiana udziału parków handlowych w podaży powierzchni handlowej, od 2015 roku wzrósł on o 3 p.p. W tym samym okresie udział […]
galeria-mlociny-epp

Galeria Młociny stawia na kulturę i rozrywkę

Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny proponuje swoim klientom nie tylko wyjątkowe doświadczenia zakupowe, ale też wyselekcjonowaną ofertę kulturalno-rozrywkową. W warszawskim centrum otworzyła się galeria sztuki współczesnej ToTuart, w której można zarówno podziwiać prace artystów, jak też nabyć dzieła. Zabawę dla całej rodziny zapewnia natomiast Strefa Rozrywki, zlokalizowana na drugim piętrze galerii, w sąsiedztwie przestrzeni restauracyjnej. Już od kilku lat można zauważyć trend przekształcania […]
answear

Answear.com przeniósł się do nowej platformy e-commerce

Answear.com, platforma e-commerce sprzedająca modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, pomyślnie zakończył proces migracji polskiej wersji sklepu Answear.com do nowej platformy. Nowe środowisko charakteryzuje się wysokim UX (user experience), szybkością działania oraz udoskonalonym procesem zakupowym. Polski sklep jest ostatnim, który zmigrował do nowego systemu, wcześniej przepięte zostały sklepy w: Bułgarii, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Czechach oraz Ukrainie. – Konsekwentna migracja wszystkich naszych sklepów […]
Katarzyna Woźniak, Shopping Center Director CH Tulipan w Łodzi

[WYWIAD] Katarzyna Woźniak, CH Tulipan, Apsys Polska: stawiamy na lokalność

Nie mamy kompleksów – wiemy, że klienci cenią nas za lokalizację, dostępność miejsc parkingowych, wygodę zakupów i zrównoważony tenant mix z różnorodną ofertą sklepów i punktów usługowych. Dlatego z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że nasze centrum jest w bardzo dobrej kondycji – mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Woźniak, Shopping Center Director CH Tulipan w Łodzi Centrum Handlowe Tulipan to obiekt o ugruntowanej pozycji, ale zlokalizowany na trudnym, bo bardzo konkurencyjnym łódzkim […]

delio nie zwalnia tempa i debiutuje w Gdańsku i Sopocie 

Lite e-Commerce utrzymuje tempo ekspansji delio – supermarketu online. Po wrześniowym debiucie w Krakowie, usługa została uruchomiona w dwóch kolejnych dużych miastach w Polsce – tym razem w Gdańsku i Sopocie.   Już od 13 października kurierzy delio dostarczają mieszkańcom Gdańska i Sopotu produkty spożywcze oraz artykuły gospodarstwa domowego. Klient może wybierać spośród 5 tysięcy artykułów, które mogą zostać dostarczone nawet w godzinę od momentu złożenia […]
Delio-zabka

Supermarket online delio debiutuje w Krakowie

Lite e-Commerce uruchomił dostawę zakupów dla mieszkańców Krakowa z supermarketu online delio. Od 15 września bieżącego roku sklep e-grocery dostarcza zamówienia do domów w stolicy województwa małopolskiego nawet w ciągu godziny. To pierwsze duże miasto, poza Warszawą, gdzie wystartowała usługa oferowana przez startup. delio działa na rynku od marca bieżącego roku, kiedy zadebiutowało w Warszawie. Od tamtej pory usługa objęła zasięgiem większość stolicy oraz rozpoczęła działalność w podwarszawskim Piasecznie […]