komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Michał Grom: SMYK dołączy do grona spółek notowanych na GPW
23 października SMYK rozpocznie pierwszą publiczną ofertę akcji spółki. Cena maksymalna oferowanych akcji, dla inwestorów indywidualnych, została ustalona na poziomie 13 zł za akcję.
INTERSPORT Polska notuje spadek sprzedaży w III kwartale 2025
Wg wstępnych szacunków INTERSPORT Polska S.A. w okresie od lipca do września osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 41 mln zł. Oznacza to spadek o ponad 15% rdr.
Dadelo: CentrumRowerowe.pl z kolejnym sklepem stacjonarnym
Dadelo S.A., właściciel CentrumRowerowe.pl, rozwija sprzedaż omnichannel. 23 października otworzył w Krakowie nowy salon marki o powierzchni 3 000 mkw.
ESG: Plac Unii z wyjątkową akcją dla mniejszych braci
25 października Plac Unii i sklep Midi Zoo zapraszają na „Psi Dzień” – wydarzenie dla miłośników psów z poradami specjalistów, degustacjami karmy i zbiórką darów dla Fundacji AMI.
Grupa Ptak przejmuje Parc du Petit Prince we Francji
Grupa Ptak przejęła francuski Parc du Petit Prince. Transakcję sfinalizowano na początku roku w ramach rozwoju Grupy na europejskim rynku rodzinnej rozrywki.
Mallson: warszawskie Siekierki z Media Expert w Placu Wiślanym!
Na warszawskich Siekierkach zostanie otwarty nowy sklep sieci Media Expert. Będzie to jedyny market tej znanej sieci w na Mokotowie. Stanie się jednym z głównych najemców Placu Wiślanego.
EPP: Galeria Twierdza Kłodzko z coraz dłuższą listą najemców
Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, dynamicznie rozwija ofertę. 12 września w centrum otwarto pierwszą w Kłodzku drogerię Hebe. Zlokalizowana jest na parterze obok salonu Empik.
RSB Real Estate rozpoczyna budowę pierwszego parku handlowego w Goleniowie
RSB Real Estate rusza z budową pierwszego w mieście parku handlowego przy ul. Nowogardzkiej i Rybackiej. Kompleks o powierzchni ponad 10 tys. mkw. powstanie na terenie 3,2 ha.
[RAPORT] Cushman & Wakefield: pokolenia 40+ i 50+ zmieniają zasady gry w handlu
Polska wchodzi w fazę zmian demograficznych. Pokolenie 40+ zyskuje na sile i zmienia handel – od rozrywki ku wygodzie i bliskości. To nowe wyzwanie dla marek i właścicieli centrów handlowych.
MR.DIY otwiera pierwszy sklep w Bydgoszczy
Pod koniec roku w bydgoskim Focusie zostanie otwarty pierwszy w mieście sklep sieci MR.DIY. Salon o powierzchni 872 mkw. będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze.
Sieć the White Bear Coffee ma już 23. kawiarnie
Sieć kawiarni the White Bear Coffee kontynuuje dynamiczny rozwój, otwierając swoją drugą lokalizację w Łodzi. Nowa kawiarnia przy ulicy Piotrkowskiej 118 to już 23. punkt franczyzowy w Polsce.
GUS: we wrześniu odzież i obuwie odnotowały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży
We wrześniu 2025 r. sprzedaż detaliczna wzrosła o 6,4% r/r, a spadła o 2,7% m/m. W e-commerce wyniki lepsze – wzrost o 8,8% r/r i 8,5% względem sierpnia, podał GUS.




