komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Redkom Development wprowadzi popularną markę NEW YORKER do Przystanku Karkonosze. Obiekt będzie mieć powierzchnię handlu ok.16 000 mkw. i atrakcyjny tenant-mix.
Podczas targów MIPIM Ceetrus i Apsys ogłosiły, że tworzą spółkę joint-venture do realizacji projektu Wilanów Park, którego wartość przekracza 200 milionów euro.
W 2024 r. sprzedaż Inditex wzrosła o 7,5% i osiągnęła 38,6 mld euro, wykazując bardzo zadowalający rozwój zarówno w sklepach, jak i online. W 2024 r. nowa powierzchnia brutto wzrosła o 5,8%.
Transformacja budynków w branży retail oznacza modernizację obiektów handlowych i zmianę podejścia do zarządzania. Tak, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się wymaganiom rynku.
Manufaktura w Łodzi powiększy swoją oferty w sektorze rozrywki. Wieloletni najemca, Jazda!Park, otworzył właśnie dodatkowe 250 metrów kwadratowych powierzchni.
Join UP! Polska otwiera swój pierwszy salon sprzedaży w Polsce. Nowa lokalizacja w Warszawie to kluczowy krok w strategii rozwoju marki, która wzmacnia swoją obecność na rynkach europejskich.
E-papierosy kontynuują intensywny rozwój i dzięki nieustającej ekspansji na polskim rynku umacnia pozycję w branży. Obecnie CK Complex, stojąca za marką posiada ponad 180 sklepów.
Usługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów. Pierwszym sklepem internetowym, który wprowadził usługę InPost Pay do swojej aplikacji mobilnej, jest sieć Media Expert.
Wartość transakcji w sektorze nieruchomości komercyjnych w Polsce osiągnęła na koniec ub.r. ok. 5 mld EUR. Coraz istotniejszą rolę w wolumenie inwestycyjnym odgrywa polski kapitał.
Obecna odwiedzalność centrów handlowych nie osiągnęła jeszcze poziomu sprzed pandemii, jednak ruch w obiektach handlowych powoli się odbudowuje. Spada jednak nieco zadowolenie z wizyt.
12 marca 2025 r. został otwarty nowy sklepu Bricomarché w Górze Kalwarii, przy ul. Pijarskiej 123. Jest to 16. placówka sieci w woj. mazowieckim i 216. w całym kraju.
Grupa LEGO osiągnęła rekordowe przychody i zysk operacyjny w 2024 roku. Przychody wzrosły w porównaniu z rokiem 2023 o 13% do 74,3 mld DKK. Sprzedaż konsumencka wzrosła o 12%.