komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[WYWIAD] Marcin Piróg, Canelia: hourstores to rozwiązanie dla wynajmu krótkoterminowego
To jest pierwsza tego typu aplikacja, która jest all mobile i która pozwala na wynajem krótkoterminowy powierzchni - mówi Marcin Piróg, prezes zarządu Canalia, właściciela aplikacji hourstores.
ZPPHiU: czy zielone załączniki do umów najmu wpływają na wzrost kosztów w centrach handlowych?
Zdaniem ZPPHiU w wyniku zapisów forsowanych przez wynajmujących w tzw. zielonych załącznikach do umów najmu w centrach handlowych wzrastają koszty. To kolejne dodatkowe obciążenia dla najemców.
Popeyes zaprasza do pierwszej restauracji w Gdyni
14 listopada 2024 roku w CH Riviera Popeyes otworzy swoją pierwszą restaurację nad polskim morzem. Będzie się ona znajdować na poziomie +1.
APSYS: Posnania z coraz dłuższą listą najemców
Posnania nieustanie wzbogaca swoją ofertę. Tym razem klienci mogą zakupić wyjątkowe pierniki od Lizaki i Pierniki. Ich wyspa znajduje się na poziomie 0, tuż obok New Balance.
Krakowski Kredens wystartuje w nowej odsłonie
Krakowski Kredens zapowiedział, że wkrótce otworzy odświeżony sklep internetowy. Ma on ruszyć jeszcze w listopadzie. W przyszłym roku marka planuje też otwarcie placówek stacjonarnych.
Benefit Systems pozyskał finansowanie na kolejne przejęcia
Benefit Systems pozyskał 300 mln złotych długoterminowego finansowania od Santander Bank Polska. Dodatkowe finansowanie przeznaczone zostanie m.in. na rozwój organiczny GK a także przejęcia.
Galeria Wiślanka – odważne rozwiązania przyciągają klientów
Galeria Wiślanka od kilku lat pozostaje jedynym, największym i najnowocześniejszym centrum handlowo-rozrywkowym w Żorach. Dziś pełni rolę tętniącego życiem centrum miasta.
LPP kontynuuje ekspansję salonów Sinsay
LPP kontynuuje ekspansje salonów marki Sinsay. Tym razem otworzy 15 listopada sklep stacjonarny w galerii Rondo Wiatraczna. Będzie się znajdować na poziomie +1.
Esotiq & Henderson sukcesywnie powiększa powierzchnię handlową
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2024 r. przez Esotiq & Henderson S.A. wyniosły ponad 22 mln zł. Były wyższe o 14 proc. od przychodów uzyskanych w październiku 2023 r.
[BADANIE]: Polacy czekają na Black Friday z gotową listą zakupów
Ostatni piątek listopada nazywany Black Friday zaczyna sezon świątecznych wyprzedaży. Aż 72 proc. kupujących z Polski szuka tego dnia w sklepach dawno upatrzonych produktów.
Estilo Butik i Greenpoint wchodzą do Galerii Wołomin
Do grona nowych najemców Galerii Wołomin dołączył Estilo Butik. Wkrótce swój salon otworzy również marka Greenpoint. Na klientów centrum czekają najnowsze, jesienne stylizacje.
ESG: Avenida Poznań z kolejną nietypową akcją
Od 12 do 16 listopada rozpocznie się w Avenidzie wyjątkowa akcja „PSYjaciel od zaraz”. W jej ramach której odbędzie się m.in. wystawa zdjęć psów gotowych do adopcji, zbiórka karmy.