

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Podczas tegorocznej edycji SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku w Warszawie, będzie można zapoznać się z ofertą 48 wystawców. Wśród nich jest NEINVER.
Galeria Łódzka poszerzyła swoje handlowe portfolio o szereg nowych marek. Są wśród nich C&A, Gattaia&Vanilla, Jubiler Classica, Kamalion, Żabka, Coral Travel oraz IQOS.
W Galerii Młociny od początku roku podpisano umowy z nowymi najemcami, którzy zajmą łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3200 mkw. Dodatkowo na przedłużenie współpracy zdecydowało się aż 28 marek.
13 września w Centrum Handlowym Gdynia Batory została otwarta nowa przestrzeń kawiarniana Tchibo. Stanowi on integralną część znajdującego się tam lokalu, który został poddany modernizacji.
Jak chcesz mieć dobry online, to musisz mieć bardzo dobry offline, musisz być obecny w sklepach - w rozmowie z SCFNews | Retailnet.pl mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający PRCH.
Podczas tegorocznej edycji targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku w Warszawie, wystawi się 48 wystawców. W ich gronie jest firma Newgate Investment.
12 września w Jabłonnej oficjalnie otwarto nowy sklep MediaMarkt. Nowoczesna placówka w formacie Xpress powstała z myślą o potrzebach mniejszych miejscowości.
Sieć supermarketów POLOmarket otworzyła dwa sklepy: nowy supermarket w Dąbrowie/Baninie k. Gdańska oraz w Zabrzu po gruntowej modernizacji. Każdy z obiektów otwarty został w najnowszym koncepcie.
Marka biżuteryjna YES umacnia swoją pozycję u naszych południowych sąsiadów. Otworzyła kolejne salony w regionie Europy CEE - jeden na Słowacji, a drugi w Czechach.
W odpowiedzi na zmieniające się trendy rynkowe, Schubert aktywnie rozwija swoją obecność w e-commerce. Handel internetowy otwiera przed marką nowe możliwości.
Ochnik otworzył pierwszy salon na Słowacji. Sklep o powierzchni 328 mkw. znajduje się w galerii OC Laugaricio w Trenczynie. Firma ma w planach otworzyć w tym kraju kolejne salony.
Lublin zyska nowoczesną powierzchnię handlowo-usługową. Powstająca nowa inwestycja zapewni potencjalnym klientom szeroką i kompleksową ofertę zakupową.