

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
13 września w Centrum Handlowym Gdynia Batory została otwarta nowa przestrzeń kawiarniana Tchibo. Stanowi on integralną część znajdującego się tam lokalu, który został poddany modernizacji.
Jak chcesz mieć dobry online, to musisz mieć bardzo dobry offline, musisz być obecny w sklepach - w rozmowie z SCFNews | Retailnet.pl mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający PRCH.
Podczas tegorocznej edycji targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku w Warszawie, wystawi się 48 wystawców. W ich gronie jest firma Newgate Investment.
12 września w Jabłonnej oficjalnie otwarto nowy sklep MediaMarkt. Nowoczesna placówka w formacie Xpress powstała z myślą o potrzebach mniejszych miejscowości.
Sieć supermarketów POLOmarket otworzyła dwa sklepy: nowy supermarket w Dąbrowie/Baninie k. Gdańska oraz w Zabrzu po gruntowej modernizacji. Każdy z obiektów otwarty został w najnowszym koncepcie.
Marka biżuteryjna YES umacnia swoją pozycję u naszych południowych sąsiadów. Otworzyła kolejne salony w regionie Europy CEE - jeden na Słowacji, a drugi w Czechach.
W odpowiedzi na zmieniające się trendy rynkowe, Schubert aktywnie rozwija swoją obecność w e-commerce. Handel internetowy otwiera przed marką nowe możliwości.
Ochnik otworzył pierwszy salon na Słowacji. Sklep o powierzchni 328 mkw. znajduje się w galerii OC Laugaricio w Trenczynie. Firma ma w planach otworzyć w tym kraju kolejne salony.
Lublin zyska nowoczesną powierzchnię handlowo-usługową. Powstająca nowa inwestycja zapewni potencjalnym klientom szeroką i kompleksową ofertę zakupową.
Refield ogłasza rozpoczęcie realizacji pierwszego nowoczesnego parku handlowego w Środzie Wielkopolskiej. Pasaż Średzki będzie gotowy w 2026 roku i zaoferuje powierzchnię 20 000 mkw. GLA.
Do listy najemców galerii handlowej Libero w Katowicach dołączył nowy najemca. Pod koniec sierpnia swój sklep otworzyła marka C&A. Sklep znajduje się na 1. piętrze galerii.
W II kw. br. Grupa Wittchen osiągnęła 112,8 mln zł przychodów. Grupa kontynuuje ekspansję zagraniczną, konsekwentnie realizując plany dotyczące otwierania nowych salonów stacjonarnych.