komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Scallier ma nowego szefa działu zarządzania nieruchomościami
Scallier rozbudowuje struktury zarządcze. Od połowy kwietnia br. działem zarządzania nieruchomościami w firmie kieruje Rafał Langer, który objął stanowisko Head of Property Management.
Trwa rozbudowa Centrum Handlowego Pogoria
Prace budowlane związane z rozbudową Centrum Handlowego Pogoria w Dąbrowie Górniczej wkraczają w kolejną fazę. Inwestycja zwiększy powierzchnię handlową centrum o ok. 4800 mkw.
Nowi najemcy i modernizacje w czterech HOMEPARKACH
W sieci parków handlowych HOMEPARK trwają adaptacje, remonty i przygotowania do kolejnych otwarć nowych salonów. W sumie w czterech lokalizacjach HOMEPARK zagospodarowano ponad 13 200 mkw.
EPP: Galaxy w Szczecinie wzmacnia tenant mix
Na mapę handlową centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy w Szczecinie powróciła marka Homla. 13 czerwca otworzyła swój sklep w nowej odsłonie. Klienci znajdą go na parterze.
#scf2025fall: mocna reprezentacja firmy Scallier na jesiennym SCF
Na #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja działu leasingu firmy Scallier. Przewodniczyć im będzie Bartosz Nowak, Partner Zarządzający. Targi #scf2025fall odbędą się we wrześniu w Warszawie.
Na rynek wchodzi nowy koncept – pierwsza mobilna piekarnia franczyzowa
Dolci Sapori Sp. z o.o. wprowadził na polski rynek nowy koncept franczyzowy – Mistrz Piekarz. Ten innowacyjny format mobilnej piekarni bazuje na strategicznym partnerstwie z lokalnym dostawcą.
90 salonów w koncepcie Komfort Home do końca tego roku
Komfort rozwija model swojej sieci franczyzowej i planuje kolejne otwarcia m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Do końca br. planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home.
Dariusz Miłek, CCC: w roku 2025 chcemy rozwinąć powierzchnię sklepów o ponad 300 tys. mkw.
Grupa CCC w Q1 odnotowała wynik EBITDA na poziomie 377 mln zł (+25% rdr) i poprawę rentowności EBITDA o blisko 3 p.p. rdr, do 16%. Przychody wyniosły 2,3 mld zł, co stanowi 4% wzrostu rdr.
EPP: M1 w Zabrzu wzmacnia ofertę fashion
M1 Zabrze zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Do listy najemców dołączyła najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP, czyli Sinsay. Wkrótce swój salon otworzy zaś HalfPrice.
„Czas na herbatę” w nowym koncepcie w Askanie
Salon „Czas na herbatę” w Askanie otworzył się w nowej odsłonie i nowej lokalizacji. W ofercie znajdzie się ponad 200 gatunków herbat z całego świata, oraz blisko 40 rodzajów ziaren kawy na wagę.
Popeyes ma w Polsce już 17. lokalizacji
Sieć restauracji Popeyes kontynuuje ekspansję w Polsce. Oficjalnie zadebiutowała w Białymstoku. To już 17. restauracja tej amerykańskiej sieci na rynku polskim.
Stephan Borchert, Pepco: sprzedaż Poundland to istotny krok w realizacji naszej strategii
Pepco Group zawarł i sfinalizował wiążące umowy dotyczące sprzedaży Poundland na rzecz Gordon Brothers International LLC. Udziały w Poundland zostały sprzedane za wartość nominalną,