Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Wittchen otworzyła drugi salon stacjonarny w Rumunii. Sklep uruchomiono w centrum handlowym Fashion House Outlet Pallady. Salon ma powierzchnię 123 mkw.
Marka TOUS odnotowała rekordowe obroty w roku 2023. Sprzedaż wyniosła 477 mln euro w skali świata, co stanowi 6% wzrost względem 2022 roku, zaś zysk netto 50 mln euro.
Apart już niebawem dołączy do ETC Swarzędz. Już Będzie to 24. salon tej firmy w województwie wielkopolskim. Zajmie nieco ponad 56 mkw. i zlokalizowany będzie między salonem Play a sklepem Mine Wine.
Wakacje w Centrum Handlowym Auchan Legnica upływają pod znakiem zmian. Marka Monnari zaprosiła klientów na zakupy do odnowionego i powiększonego sklepu o powierzchni ponad 380 mkw.
Już wkrótce międzynarodowa sieć hotelowa B&B HOTELS zawita do kolejnego polskiego miasta. Będzie nim Kalisz. Miasto zyska nowy hotel z ofertą 102 pokoi.
Do listy najemców galerii handlowej Libero w Katowicach dołączyły dwie marki. Swoje sklepy otworzyły Top Secret i 5-10-15. Znajdują się one na poziomie zero.
Nieustannie przybywa wystawców targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024 roku w Warszawie. Obecnie na liście jest 44 firmy. Wśród nich jest Genesis Property.
Lagardère Travel Retail w Polsce rozwija dedykowaną dla rynku travel retail sieć Relay. Tylko od początku roku spółka otworzyła aż 5 nowych punktów tej marki.
Decathlon Polska ma nowego lidera. Od lipca CEO marki został Paweł Krawczyk, który wcześniej pełnił rolę dyrektora działu handlowego oraz działu rozwoju.
W br. liczba sklepów detalicznych w Polsce zmniejszyła się o 2 proc. rdr. Zgodnie z danymi
CPS GfK największą redukcję odnotowano wśród niesieciowych sklepów małoformatowych, drogerii oraz kiosków.
Już wkrótce na polskim rynku zadebiutuje sklep internetowy Coolshop. Pochodzący ze Skandynawii e-commerce obecny jest w ⅓ krajów Europy i obsługuje 2 mln stałych klientów.
Jak wynika z najnowszego Barometru Retail firmy Future Mind, branża retail zmaga się aktualnie z wieloma wyzwaniami. Rosnące koszty operacyjne są największym wyzwaniem dla 80 proc. retailerów.