komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[BADANIE]: Sieci handlowe zwiększają nakłady gazetek promocyjnych
W I kw. br. sieci handlowe wydały o 16,6% więcej gazetek promocyjnych niż w analogicznym okresie ub.r. Komentujący te dane eksperci przekonują, że sklepy nadal muszą walczyć na promocje.
[ANALIZA] EY: tylko co co dziesiąta firma z sektora handlu z sukcesem zaimplementowała AI
Wyniki badania EY wskazują, że tylko 10% przedsiębiorstw z branży handlowej ma za sobą pierwsze wdrożenie AI. Jednocześnie długi proces analiz możliwych rozwiązań przekłada się na skuteczność.
EPP: czołowy najemca Galerii Młociny w nowej odsłonie
Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Klienci znajdą teraz sklep CCC Shoes & Bags w nowej lokalizacji. Salon jest dwupiętrowy i znajduje się na poziomie 0 oraz poziomie 1.
Stephan Borchert, Pepco: naszym celem na 2025 jest otwarcie 250 nowych sklepów
Grupa Pepco kontynuuje ekspansję. Celem grupy na 2025 r. jest otwarcie ok. 250 nowych sklepów, przy czym otwarcia nowych sklepów dotyczyć będą głównie marki Pepco.
Coraz dłuższa lista najemców Wrocław Fashion Outlet
Przybywa najemców Wrocław Fashion Outlet. Dzięki dołączeniu do ich grona marki Desigual centrum outletowe wzbogaciło ofertę fashion. Klienci mogą robić zakupy w nowym sklepie od 24 maja.
Nhood Services Poland: CH Auchan Port Rumia z coraz atrakcyjniejszą ofertą
Port Rumia należący do Ceetrus Polska wzmacnia ofertę. Do listy najemców dołączyła sieć IKEA. 23 maja otworzyła studio planowania i odbioru zamówień.
[RAPORT] Colliers: Warszawa przoduje w CEE pod względem stóp kapitalizacji
W I kwartale Polska utrzymała silną pozycję w gronie kluczowych rynków inwestycyjnych Europy Środkowo-Wschodniej. Wolumen transakcji osiągnął 600 mln euro, co oznacza wzrost o 50 proc. rok do roku.
Benefit Systems: rekordowe inwestycje w nowe kluby
Grupa Benefit Systems kontynuuje dynamiczny rozwój na wszystkich rynkach, na których oferuje Program MultiSport. Pierwszy kwartał br. Grupa zakończyła zyskiem netto w wysokości 54,8 mln zł.
Trei Real Estate Poland: ruszyła budowa kolejnego Vendo Parku
Rozpoczęła się budowa Vendo Parku w Grudziądzu. Obiekt zostanie zrealizowany w centrum miasta przy ulicy Sikorskiego. Dostarczy niemal 6000 mkw. nowoczesnej powierzchni najmu.
RTV EURO AGD otwiera trzy nowe lokalizacje
Sieć RTV Euro AGD kontynuuje ekspansję i otwiera kolejne sklepy w Głogowie, Kętrzynie i Kętach. Sieć zwiększa swoją obecność na rynku do 345 salonów w 232 miastach Polski.
Kamalion ma już 30 lokalizacji na polskim rynku
Kamalion nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Marka otworzyła swoją 30. lokalizację w Polsce. Mieści w centrum handlowym Factory w Poznaniu.
InPost najlepiej rozpoznawalną marką w branży logistycznej
Według badań Kantar aż 99% internautów wskazało InPost jako najlepiej rozpoznawalną markę dostarczającą przesyłki. 95% korzystało z InPost w ciągu ostatnich 3 miesięcy.