Dariusz Miłek, CCC: w roku 2025 chcemy rozwinąć powierzchnię sklepów o ponad 300 tys. mkw.

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Firma Smart Park Polska, inwestor i deweloper parków handlowych w Polsce, na miejscu dawnego marketu Tesco stworzy Smart Park Krasnystaw - park handlowy z myślą o wygodnych zakupach mieszkańców.
W czwartek 18 stycznia Kaufland otwiera nową placówkę w stolicy województwa małopolskiego – Krakowie. Nowo powstały obiekt znajduje się na ul. Galicyjskiej
Rossmann Polska przez kolejne trzy lata będzie sponsorem tytularnym jednego z najpopularniejszych biegów ulicznych w Polsce - Biegu Ulicą Piotrkowską Rossmann Run. Bieg odbędzie się 25 maja, zapisy ruszą 16 stycznia.
Już w marcu na mapie Polski pojawi się kolejny piękny salon SAVICKI tym razem w Manufakturze w Łodzi. Będzie to już 10 salon i 8 w zupełnie nowej koncepcji na rynku jubilerskim. Siła jubilerskiej marki nieustannie rośnie.
EPP konsekwentnie redukuje wpływ swoich operacji na środowisko naturalne, jednocześnie aktywnie budując odporność portfela nieruchomości, którymi zarządza, na zmiany klimatyczne i ryzyka związane ze zjawiskami atmosferycznymi.
Z aplikacji Nasza Stokrotka korzystają ponad 2 miliony osób. W grudniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród sieci spożywczych.
Sieć dyskontów Netto uruchomia swoją pierwszą placówkę w Załomiu (woj. zachodniopomorskie). Sklep zlokalizowany przy ul. Lubczyńskiej 24 zajmuje powierzchnię około 1 200 m2, z czego ponad 750 m2 stanowi sala sprzedaży.
Wprowadzenie nowych usług, innowacyjne rozwiązania dla opiekunów zwierząt, specjalna kampania w odpowiedzi na rosnącą inflację czy liczne projekty charytatywne, to jedne z wielu sukcesów Maxi Zoo, lidera w branży sklepów dla zwierząt.
Zarządzana przez Apsys Galeria Katowicka wpisuje sie w ideę trzeciego miejsca – uatrakcyjnia sprzyjającą spotkaniom strefę food court, organizuje wydarzenia kulturalne, oferuje strefy relaksu czy rozrywki.
Początek nowego roku w Porcie Łódź upływa pod znakiem nowych konceptów, które dołączyły do portfolio łódzkiego centrum handlowego z grupy Ingka Centres. Pod koniec ubiegłego roku galeria powitała wśród swoich najemców nowe marki.
P.A. NOVA SA zakończyła proces wynajmu powierzchni handlowych w ramach budowanego parku handlowego w Pyskowicach. Ostatnim najemcą jest PEPCO.. Znana marka, która specjalizuje się produktach związanych z modą i domem zajmie 550m2.
Należące do portfolio Greenman Poland centra handlowe wprowadzają nową linię kreatywną, w której wykorzystane zostały unikalne światy i ekspresyjne tła wygenerowane przez sztuczna inteligencję.