

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć Lidl Polska od lat przyciąga kandydatów atrakcyjnymi warunkami pracy i wysokimi zarobkami – jednymi z najwyższych w handlu. Sieć podejmuje kolejne działania, aby być liderem wśród pracodawców.
Wciąż narasta problem kradzieży w sklepach, co wyraźnie widać po statystykach. Według prognoz ekspertów, będzie jeszcze gorzej w wyniku niedawnej zmiany przepisów. Próg kwotowy między wykroczeniem a kradzieżwynosi już 800 zł,
LCP Properties, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych sfinalizował od P.A. NOVA SA zakup wybudowanego w ramach drugiego etapu, parku handlowego w Ząbkowicach Śląskich.
W najbliższych miesiącach sektor handlowy czekają znaczne zmiany prawno-podatkowe. Eksperci firmy doradczej Deloitte wskazują między innymi na obowiązek wystawiania faktur dla podatników za pomocą KSeF.
Największa rodzima spółka odzieżowa LPP zdecydowała się na otwarcie w San Park Mysiadło salonu niezwykle popularnej wśród klientów i jednej z najszybciej rozwijających się marek w swoim portfolio. Sinsay zajmie około 700 mkw.
Westfield Mokotów - właśnie to centrum handlowe ceniona francuska marka Guerlain wybrała na lokalizację swojego pierwszego butiku w naszym kraju. Dodatkowo na klientów Westfield Mokotów czekają również inne ciekawe propozycje.
Świadoma i zrównoważona konsumpcja zyskuje na popularności, a Wola Park wspiera swoich klientów we wdrażaniu tych wartości w życie. W wyniku współpracy z Fundacją Eco Textil, centrum handlowe pomogło w zebraniu 2180 kg odzieży.
Grupa Żabka zawarła umowę nabycia udziałów większościowych w efekcie partnerstwa z jednym z liderów dystrybucji FMCG w Rumunii – DRIM Daniel Distributie. Transakcja zostanie sfinalizowana po spełnieniu wszelkich wymogów regulacyjnych.
Ponad 1200 ankiet wypełnili najemcy centrów handlowych z portfolio zarządczego Apsys Polska w ramach corocznego badania satysfakcji najemców. Oceniano m.in. współpracę z dyrekcjami centrów, działem marketingu czy działem technicznym.
Kappahl wierzy w polski rynek. Jesteśmy stabilną firmą na tym rynku i planujemy rozwijać naszą obecność w kolejnych latach - mówi w rozmowie z Retailnet Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing and E-com Manager Poland, Kappahl
W Koninie powstał park handlowy zrealizowany przez firmę Trei Real Estate Poland. To już trzydziesty ósmy Vendo Park w Polsce i szósty otwarty w tym roku. Obiekt znajduje się w strefie objętej opieką konserwatora zabytków.
Pół miliona złotych – taką kwotę przekaże Kaufland organizacjom pożytku publicznego w ramach świątecznej akcji „Twoje punkty mają moc”. O wysokości udzielonego wsparcia zdecydowali klienci.