komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi


Galeria Krakowska dostępna dla wszystkich. Ruszyła kampania edukacyjna #krakowskaforall
Galeria Krakowska zainicjowała akcję #KrakowskaForAll, która ma na celu uświadomienie specjalnych potrzeb konsumentów z niepełnosprawnościami. W ramach kampanii edukacyjnej powstał cykl filmów i komiksów z udziałem osób poruszających się na wózkach.

Modowa marka premium w Libero Katowice – nowy salon SOLAR będzie miał 120 mkw.
Libero Katowice zapowiada kolejny, znaczący krok w rozwoju swojej oferty zakupowej. Już wkrótce do grona najemców dołączy ceniona, polska marka SOLAR. Nowy salon SOLAR w Libero zajmie powierzchnię 120 mkw.

REFIELD: W Zwoleniu powstanie pierwszy park handlowy. Operatorem spożywczym będzie Biedronka
Pod koniec sierpnia Refield ogłosił rozpoczęcie nowego projektu w Bartoszycach. Nie minęło kilka dni, a deweloper poinformował o starcie kolejnej inwestycji - w Zwoleniu

Otwarcie siódmego w Polsce salonu marki TEILOR. Nowy sklep ruszył w Katowicach
TEILOR, luksusowa sieć sklepów jubilerskich otworzyła swój siódmy salon sprzedaży w Polsce, w Katowicach. Marka już posiada salony w Warszawie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Nowe otwarcie stanowi kolejny krok w strategii umacniania pozycji marki TEILOR w Polsce.

Bricomarché głównym sponsorem nowego sezonu telewizyjnego hitu Polsatu
7 września br. na antenie Telewizji Polsat rusza 21. edycja programu „Nasz Nowy Dom”, prowadzonego przez Elżbietę Romanowską, znaną aktorkę filmową i serialową. Głównym sponsorem programu jest marka Bricomarché

Trei Real Estate: Vendo Park w Łapach już otwarty! Projekt ma ponad 6 tys. mkw.
Trei Real Estate Poland otworzył park handlowy w Łapach. To już trzydziesty szósty Vendo Park w Polsce i zarazem druga inwestycja dewelopera w województwie podlaskim. Na ponad 6 tys. mkw. znalazło się 10 sklepów.

[WYWIAD] Marek Ćwiek, Małgorzata Bączkiewicz, Posnania: Food Fyrtel tętni życiem cały rok
Naszym celem było stworzenie miejsca, które będzie tętniło życiem przez cały rok – mówią w rozmowie z Retailnet/SCF Magazine Małgorzata Bączkiewicz, managerka Food Fyrtla i Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

Dynamiczny rozwój Dealz w Polsce – sieć otworzyła swój 250. sklep!
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka marki mieści się w Malborku, w Parku Handlowym Koszykowa przy ulicy Koszykowej 2. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów

Galeria Karuzela Kołobrzeg organizuje i wspiera lokalne inicjatywy
Galeria Karuzela Kołobrzeg od chwili otwarcia inicjuje oraz aktywnie angażuje się w liczne działania na rzecz lokalnej społeczności. Centrum handlowe współpracuje w tym celu z kołobrzeskimi instytucjami, a także firmami.

[RAPORT] Inquiry: Inflacja wyhamowuje. Czy Polacy to zauważyli?
Ceny cały czas idą w górę – tak nadal uważa większość Polaków. Z miesiąca na miesiąc spada jednak odsetek osób przekonanych o dalszym wzroście cen. Dane z badani Inquiry pokazują, że sytuacja się stabilizuje, szczególnie w porównaniu do ubiegłego roku.

Reorganizacja na kluczowych stanowiskach w zarządzie GTC. Grupa ma nowego Prezesa
Od 31 sierpnia br. Gyula Nagy obejmie stanowisko prezesa zarządu (CEO), a Zsolt Farkas przejmie obowiązki dyrektora operacyjnego (COO). Pod nowym zarządem GTC niezmiennie pozostanie na ścieżce stałego wzrostu.

Popeyes nie zwalnia tempa i 21 września otwiera kolejną restaurację, tym razem w warszawskich Złotych Tarasach
Po otwarciu pierwszych dwóch restauracji Popeyes - we Wrocławiu i Szczecinie przyszedł czas na Warszawę. Już 21 września mieszkańcy stolicy i jej okolic będą mogli się delektować słynnymi kurczakami w luizjańskim stylu.