

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
6 lutego rozpoczęły się Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim. Tegoroczna edycja rozgrywać się będzie na francuskich stokach Courchevel-Meribel. Głównym Sponsorem najważniejszej narciarskiej imprezy roku jest marka 4F.
W ub.r. średnia liczba wizyt statystycznego konsumenta w czołowych formatach handlowych na rynku zwiększyła się rdr. o 21,4%. Największy skok zanotowały supermarkety – o 29,4%. Za nimi są dyskonty oraz hipermarkety – odpowiednio 16,7% i 12,5%.
Szukamy inwestorów – właścicieli nieruchomości, skłonnych dostosować obiekt do wymagań naszej sieci, a następnie nam go udostępnić na okres przynajmniej 10 lat. – mówi Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B HOTELS Polska
Możemy się spodziewać uzupełniania i przenikania się formatów handlowych, które powstały na naszym bardzo dojrzałym rynku handlowym - mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Frątczak, Head of Retail, CBRE.
Libero nie zwalnia tempa i stale poszerza swoją ofertę zakupową. Listę sklepów już niebawem wzbogaci duńska marka ONLY, specjalizująca się w stylizacjach dla kobiet. Otwarcie nowego salonu zaplanowane jest na marzec.
Z początkiem lutego w Galerii Bemowo został otwarty sklep Tchibo, znany nie tylko z najlepszej jakości kaw pochodzących z plantacji na całym świecie, ale także z szerokiego asortymentu produktów i akcesoriów dla domu i całej rodziny.
Dwa lata po dużym przejęciu PBH S.A. i pozostałych spółek związanych z marką modową Quiosque, portfolio tego segmentu działalności Grupy Kapitałowej IMMOBILE wzbogaci MaraSimSim.
To polska marka, która wywodzi się z Gdańska i zajmuje produkcją biżuterii.
Program PAYBACK przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą PAYBACK w partnerskich sklepach online. Wszystkich sklepów internetowych współpracujących z tym największym w Polsce multipartnerskim programem lojalnościowym jest już ponad 350.
Miłosne, ekologiczne breloczki i pachnące kule do kąpieli – już 10 i 11 lutego w NoVa Park będzie można wziąć udział w kreatywnych warsztatach i stworzyć niepowtarzalny upominek dla bliskiej osoby. Nie zabraknie również słodkich eko-prezentów
Takie są wnioski z najnowszego raportu autorstwa ASM Sales Force Agency, w którym agencja badała wpływ inflacji na politykę cenową w sieciach handlowych w ubiegłym roku. Podwyżki zaserwowały konsumentom wszystkie z 13 badanych sieci.
N-Park w Piotrkowie Trybunalskim będzie znajdował się przy ulicy Sulejowskiej,przy obwodnicy miasta, w pobliżu marketu budowalnego OBI – ta lokalizacja ułatwi więc klientom kompleksowe zakupy w jednym miejscu.
Debiutowaliśmy jesienią ubiegłego roku z lokalem w Poznaniu. Z końcem stycznia otworzyliśmy trzy kolejne punkty - mówi w rozmowie z Retailnet Krzysztof Wiburski, Dyrektor Regionalny Działu Zarządzania Centrami Handlowymi METRO PROPERTIES.