

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zarówno przychody, jak i zyski Grupy Salling wzrosły w 2024 roku. Osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 72,2 mld DKK napędzane wzrostem w istniejących sklepach oraz 52 nowych placówkach.
W I kw. sektor nieruchomości handlowych odnotowuje wyraźne ożywienie w obszarze transakcji inwestycyjnych. Rosnący apetyt inwestorów, wspiera stopniową poprawę dostępności finansowania,
Sprzedaż Grupy Esotiq & Henderson w 2024 r. wyniosła 298 mln zł, rosnąc o 8% rok do roku. EBITDA wzrosła o 13,9% rdr, osiągając 35,9 mln zł, skonsolidowany zysk operacyjny wzrósł do 18,46 mln zł.
Przychody gastronomiczne restauracji zarządzanych przez Sfinks Polska w 2024 r. wyniosły w 206,8 mln zł. Były wyższe o 8,8% niż rok wcześniej. W ubiegłym roku grupa uruchomiła 9 nowych restauracji.
Marka Krakowski Kredens powróciła na rynek w odświeżonej formie. Najpierw w grudniu ubiegłego roku uruchomiła sklep internetowy, a w kwietniu został otwarty sklep w warszawskim KEN Center.
Promenada nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Marka CCC otworzyła dwupoziomowy sklep o powierzchni ponad 1600 mkw. Do grona najemców dołączył też Pasibus.
Redkom Development sukcesywnie wzmacnia zespół. Z początkiem kwietnia dołączył Sebastian Paciorek obejmując stanowisko Senior Leasing Manager’a.
Wrocław Fashion Outlet po raz kolejny zorganizuje akcję WROwerowy Serwis. Tegoroczna edycja wystartuje 30 kwietnia i potrwa do 10 maja. Mechanicy marki Antymateria pomogą przygotować rower do sezonu.
Galeria Katowicka stale dostarcza klientom wrażeń. Pierwszy kwartał tego roku to kilkanaście nowych otwarć, od drogerii, poprzez salony modowe, aż po debiutujące w regionie koncepty gastronomiczne.
Galeria Twierdza Kłodzko dynamicznie rozwija swoją ofertę, osiągając 100% poziom komercjalizacji. Nowa część parku handlowego została w pełni wynajęta na wiele miesięcy przed oddaniem do użytku.
Ostatni rok był dobrym czasem dla VRG. Firma kończy rok 2024 rekordowym sprzedażowo kwartałem W.KRUK i wyraźnie lepszymi wynikami operacyjnymi największych marek odzieżowych.
Posnania nieustannie dba o atrakcyjność oferty. W nowej lokalizacji na poziomie 1 swój salon otworzyła marka Monnari. Ofertę gastronomiczną zaś wzmocnił nowy food truck z hot dogami.