

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nowe Bielawy w Toruniu rozwijają swoją ofertę handlową, stawiając coraz mocniej na ekspansję segmentu modowego. Jeszcze tej jesieni w centrum handlowym swój własny sklep otworzy polska sieć odzieżowa TATUUM. – Nowe Bielawy to modelowe centrum convenience, które jednak w konsekwentnym rozwoju…
Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sprzedaży przez Internet – od 4 października br. firma rozszerza zakres swoich usług e-commerce o Częstochowę i okolice. To kolejny region, gdzie produkty zamówione na stronie zakupy.auchan.pl/ dostarczane będą bezpośrednio do domów klientów. Nową usługą objętych będzie ponad…
Rynek galerii handlowych w Polsce dojrzał i nastąpiło jego znaczne spowolnienie. Dzisiaj parki handlowe zyskują na znaczeniu. Ten format cieszy się rosnącym zainteresowaniem najemców, którzy widzą w parkach szansę rozwoju dla swoich marek na mniejszych niż dotychczas rynkach. Eksperci szacują, że do końca…
Skonsolidowane przychody VRG we wrześniu 2022 roku wyniosły 94,9 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rdr. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 904,4 mln zł i były wyższe rdr o 25,4 proc. Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane przez marki Vistula,…
Develia S.A. oraz jej spółka zależna – Arkady Wrocławskie S.A. – z uwagi na obecną sytuacją na rynku deweloperskim powodującą przedłużanie się trwających negocjacji, nie zawarły w przewidzianym w liście intencyjnym terminie do 30 września 2022 r. umowy przyrzecznej w sprawie potencjalnej sprzedaży galerii Arkady…
Prima Moda podała, że odczuwalne do chwili obecnej skutki pandemii COVID-19 spowodowały utrzymujące się zachwiane łańcuchów dostaw, co spowoduje znaczne opóźnienia w transportach, zaś w skali mikroekonomicznej wprowadzone ograniczenia i zakazy prowadzenia działalność gospodarczej przez spółkę. Na skutek wprowadzonego stanu zagrożenia epidemicznego, a później…
4F i Viamoda Szkoła Wyższa rozpoczynają wspólny projekt zawodowy Circular Design 4F x Viamoda. Od października studenci specjalności Projektowanie ubioru i zarządzanie technologią rozpoczną prace z ubraniami zebranymi w programie Wear_Fair. Projekt jest częścią strategii 4F Change. Najlepsi studenci dostaną możliwość…
Będzie kolejny rekord? W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego…
To nie plan amerykańskiego filmu, a jesienna atrakcja Północnej, jedna z największych tego typu w Warszawie. Na dachu galerii handlowej działa już klimatyczny „Dyniowy ogród”. Można go bezpłatnie odwiedzać do 30 października. Na dachu galerii otwarto właśnie „Dyniowy ogród”, wyjątkowe miejsce, w którym doskonale poczuje się…
Rekordowa inflacja, widmo kryzysu energetycznego i wojna w Ukrainie – to główne czynniki, które wpływają na dalsze spadki nastrojów konsumenckich w Polsce. We wrześniu padł kolejny – negatywny – tegoroczny rekord. Niskie wskaźniki napędzają przede wszystkim osoby ze starszych grup wiekowych. Barometr…
Wzrost obrotów ze sprzedaży o 20% w porównaniu do roku 2020, koszty zatrudnienia większe o 40 milionów złotych, 16,7 milionów złotych podatku handlowego, 670 tysięcy podatku cukrowego, 560 milionów nakładów na inwestycje, 39 nowych sklepów i wzrost nakładów na reklamę o 65 %. To ALDI…
Marketplace’ów jest coraz więcej, zarówno gigantów, jak i mniejszych, specjalistycznych platform, które funkcjonują tylko w konkretnych kategoriach. Empik to silna marka, co jest wartością dla naszych Sprzedawców. Poza rozpoznawalnością, to co im oferujemy w EmpikPlace, to przede wszystkim transparentny i atrakcyjny kosztowo model, który pozwala Sprzedawcom dywersyfikować…