komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Ponad jedna trzecia badanych uważa, że zrównoważone produkty kosztują zbyt dużo, a 53 proc. wysoka cena powstrzymuje przed ich zakupem. Jednocześnie głównym czynnikiem determinującym nasze zachowania konsumenckie pozostaje inflacja.
Szkolenia z efektywności konceptów handlowych i organizacji pracy sklepów franczyzowych, zarządzania personelem, znajomości systemów IT, logistyki, HACCP i wielu innych – wszystkim tym zajmuje się nowootwarte Centrum Kompetencji Franczyzy.
Grupa Esotiq & Henderson zamknęła 2022 r. najwyższymi przychodami w historii, utrzymując marżę brutto na sprzedaży na poziomie 63%. Na koniec 2022 roku Grupa posiadała 295 salonów o łącznej powierzchni 18.241 m.kw
CityFit, jeden z wiodących operatorów klubów fitness w Polsce, ogłasza otwarcie swojego trzeciego klubu w formacie CityFit Blue. Po udanym debiucie w Puławach i sukcesie w bydgoskim Fordonie, CityFit rozszerza swoją obecność o kolejne miasto.
Od kwietnia tego roku Karolina Piasecka dołączyła właśnie do grona pracowników firmy LCP Properties. To nie jedyna zmiana. Dorota Szerafin otrzymała awans na stanowisko Head of Property and Asset Management.
Uruchomiony niedawno chatbot LANCERTO – ARI zyska wkrótce nowe, wyjątkowe funkcjonalności. Dzięki integracji z Chatem GPT klienci będą mogli nie tylko uzyskać informacje o ofercie LANCERTO, ale też odbyć z wirtualnym doradcą rozmowę o modzie czy stylu.
Galerie i parki, które zdecydują się na współpracę z nami, zyskają nie tylko stabilnego partnera, ale także atrakcyjny punkt dla swoich klientów - mówi Radosław Charubin, Prezes Multi Ice Group, twórca konceptów Lody Bonano, U Lodziarzy, Buble Tea i Crazy Dog
Serwis Prezentmarzeń realizując badanie „Styl życia Polaków” sprawdził jak oceniamy swoją obecną jakość życia i co mogłoby ją poprawić. Zweryfikował także jaki tryb życia prowadzimy i jak się postrzegamy oraz co motywuje nas do wprowadzania zmian.
Przychody ze sprzedaży gastronomicznej w sieciach należących do Sfinks Polska w 2022 r. wyniosły 167,17 mln zł wobec 103,39 mln zł rok wcześniej. Sfinks wypracował przychody ze sprzedaży o wartości 100,57 mln zł wobec 63,90 mln zł za 2021 r.
Po 10-ciu latach burzliwej historii projektu, mieszkańcy Bełchatowa doczekali się galerii z prawdziwego zdarzenia. W środę, 26 kwietnia odbyło się wielkie otwarcie Bawełnianki - najnowocześniejszego centrum handlowo-rozrywkowego w regionie.
Rosnąca dwucyfrowo sprzedaż w każdym kwartale zakończonego roku obrotowego pozwoliła wypracować Grupie LPP roczny zysk na poziomie ponad 1 mld zł i zwiększyć r/r wysokość podatków, które zasiliły krajową gospodarkę o 8 proc., do poziomu przeszło 1,7 mld zł.
Działania w duchu ESG nie są nam obce, bo realizujemy je tak naprawdę od lat, ale w 2022 r. zadecydowaliśmy, że warto zebrać je pod wspólnym „szyldem” strategicznym - mówi Sławomir Murawski, Dyrektor Manufaktury, Apsys Polska