CCC w M1 Marki
Do grona najemców M1 Marki dołączyły trzy firmy – CCC, Well Fitness oraz FDM Fabryka Dobrych Materacy. Równocześnie sieci NEW YORKER i Diverse zdecydowały się na relokację do większych lokali.

Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników

Omnichannel dał Grupie Empik dynamiczne wzrosty w 2021

W 2021 roku obroty Grupy Empik urosły o 21% – do poziomu 2,4 mld zł. Prawie połowa przychodu została wypracowana przez e-commerce, w tym marketplace (EmpikPlace). Grupa zakończyła rok z zyskiem z działalności operacyjnej w wysokości 63 mln PLN, poprawiając wynik o 85 mln…

Kaufland z wakacyjną kampanią w kurortach turystycznych

Sieć Kaufland wystartowała z wakacyjną kampanią pod hasłem: „Gdzie tanie lato na bogato mam?”. Stacjonarne działania promocyjne obejmują między innymi wodne billboardy, banery w wybranych miejscach na plażach oraz PromoTeamy. Dodatkowo kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w telewizji, radiu oraz profilach sieci w mediach…

Happy Pack tworzy multikurierską sieć punktów nadawania i odbioru paczek

Rynek kurierski w Europie rośnie o 17% rocznie – tak wynika z raportu raport „Out-of-home delivery in Europe 2021” przygotowanego przez Last Mile Experts. Dostępność usług istotnie zwiększa sieć punktów nadawania i odbioru paczek. Pomysł na jej rozwój ma krakowski startup Happy Pack. Firma…

Moc letnich atrakcji w Galerii Wiślanka

Galeria Wiślanka przygotowała bezpłatny cykl zabaw i warsztatów tematycznych, które umilą wolny, letni czas wszystkim dzieciom. Centrum handlowo-rozrywkowe zaprasza swoich najmłodszych klientów do udziału w „Wakacyjnych Środach z Wiślanką”. Już 20 lipca maluchy będą mogły wziąć udział w „Warsztatach Konstruktorskich”…

Intersport_Marek-Kaczmarek

Marek Kaczmarek, Intersport: Omnichannel i optymalizacja sieci

To był kolejny trudny rok dla Spółki – w liście do akcjonariuszy pisze Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu INTERSPORT. Odwiedzających Nasze sklepy w porównaniu do okresu sprzed pandemii była na poziomie ok -30%. Mimo, że liczba odwiedzających była mniejsza, to osiągane wyniki sprzedażowe były lepsze…

[BADANIE] Klienci masowo szukają tańszych produktów

Według badania UCE RESEARCH i Grupy BLIX, wysoka inflacja sprawia, że niemal ośmiu na dziesięciu Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników. Z kolei ich cena musi być najczęściej o 20-30% niższa, żeby w ogóle była interesująca. Niespełna 40% rodaków głównie próbuje…

Lidl otworzy 3 sklep w Stargardzie

Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 21 lipca, Lidl otworzy swój nowy obiekt w Stargardzie, przy ul. Szarych Szeregów 18.  Nowy sklep sieci Lidl…

[WYWIAD] Agata Iwańska, Signify i Jerzy Tymofiejew, Netto: inteligentne oświetlenie pomaga realizować cele zrównoważonego rozwoju

Dobrze przemyślany i zaprogramowany system sterowania oświetleniem daje jedną podstawową rzecz; solidne zwroty z inwestycji. Oczywiście wynika to głównie z rosnących cen energii. Zmniejszając natężenie oświetlenia w sklepie w stopniu, który jest niezauważalny dla klienta, wpływamy na obniżenie zużycia energii i daje nam to wymierne…