

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Skonsolidowane przychody VRG w sierpniu 2022 roku wyniosły 113,1 mln zł, co oznacza wzrost o 5,2 proc. rdr. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 809,3 mln zł i były wyższe rdr o 28 proc. Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym …
CDRL stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i chce docierać do klientów przez sklepy własne, sklepy franczyzowe, punkty partnerskie oraz sklep internetowy i platformy marketplace. W tradycyjnym kanale sprzedaży firma koncentruje się na rozwoju na Bałkanach. Grupa CDRL notuje bardzo dobre wyniki operacyjne. Dane finansowe…
Użytkownicy Glovo uzyskają dostęp do ponad 8500 różnych produktów z oferty Carrefour. To największy wybór artykułów dostępnych w jednym sklepie w Glovo McKinsey przewiduje, że do 2030 roku rynek zakupów żywnościowych online w Polsce może wzrosnąć ponad czterokrotnie. Początkowo zakupy będzie można robić…
W pierwszym roku działalności przypadającym od maja 2023 r. do kwietnia 2024 r. włącznie, planujemy otworzyć od 15 do 25 domów towarowych w Polsce. – mówi Maciej Ćwikła, Prezes Zarządu, Woolworth Polska. W przyszłym roku Woolworth planuje otworzyć pierwszy sklep w Polsce. Jakie były przesłanki…
Od września br. Justyna Gościńska objęła stanowisko Dyrektor Departamentu Sport i Fitness oraz Prezesa Zarządu Medicover Sport sp. z o.o., w Pionie Usług Biznesowych Medicover w Polsce. W Medicover jej głównym zadaniem będzie rozwój marki Medicover Sport – dostawcy pakietów sportowych, jak i wzrost…
Marka odzieżowa Volcano, która należy do polskiej firmy odzieżowej VCO S.A., przenosi prowadzone operacje do bydgoskiego magazynu znajdującego się w kompleksie Fortress Logistics Park Bydgoszcz. W nowym obiekcie do dyspozycji Volcano będzie 2100 mkw. nowoczesnej powierzchni. W portfolio spółki VCO S.A. znajdują…
W Avenidzie można na nowo odwiedzać salon CCC – marki, którą pokochały miliony. Całkowity remodeling przestrzeni robi wrażenie i zachęca klientów do odwiedzenia sklepu już od progu. Salon CCC w Avenidzie to ponad 600 metrów kwadratowych wypełnionych po brzegi najmodniejszym obuwiem i dodatkami. Miejsce…
Popularność e-commerce rośnie od dłuższego czasu, ale to głównie pandemia i wojna zwiększyły częstotliwość takich zakupów. Obecnie 75 proc. osób zamawia produkty online co najmniej raz w miesiącu, w tym 27 proc. kupuje tak co najmniej raz w tygodniu – wynika z najnowszego badania CBRE. Firma…
Odwiedzalność w obu centrach, czyli w Galerii Północnej i Galerii Jurajskiej, wykazuje stałą tendencję wzrostową. Klienci po bolesnych dla rynku okresach lockdownów nie tylko wrócili, ale chętnie robią zakupy w obu centrach. – mówi Roman Bugajczyk, członek zarządu, GTC SA. Firma jest wystawcą…
Domy Towarowe Wars Sawa Junior ponownie potwierdzają swoją wyjątkową pozycję na handlowej mapie Warszawy. Od początku września na trzech piętrach budynku Sawa przy ulicy Marszałkowskiej na klientów i klientki czekają spersonalizowane, interaktywne doświadczenie zakupowe oraz największy wybór produktów adidas w stolicy. Z wartościami…
30 sierpnia 2022 r. polska sieć całodobowych klubów fitness otworzyła pierwszy klub w formacie CityFit Blue. Showroom nowego modelu biznesowego dostępnego również w formie franczyzy mieści się Puławach przy ulicy Lubelskiej 2. To pierwszy tego typu obiekt w mieście. Jakość…
Centra Designer Outlet mają duży potencjał rozwoju, czego dobrym przykładem jest rozbudowana Warszawa; aktywnie interesują się nimi potencjalni najemcy, stale rośnie liczba odwiedzających – w rozmowie z SCFNews mówi Mirea Rodriguez Burguera, Leasing Director ROS Retail Outlet…