Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników

Wittchen: Dalsza ekspansja zagraniczna i wzrost udziału e-commerce

Grupa Wittchen planuje w 2022 r. dalszą ekspansję zagraniczną oraz kontynuację zwiększenia udziału sprzedaży w kanale sprzedaży internetowej – poinformował w liście do akcjonariuszy prezes Jędrzej Wittchen. W tym roku Wittchen planuje zwiększenie liczby platform, z którymi będzie współpracować ok. 35 partnerów. Dodatkowo…

Paweł Surówka, Eurocash: Rok 2022 rozpoczęliśmy bardzo dobrze

Przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte przez Grupę Eurocash w czwartym kwartale 2021 r. wyniosły 6,9 mld zł i były o ponad 9% wyższe niż rok wcześniej. W całym minionym roku sprzedaż towarów sięgnęła 26,3 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 3% r Poprawę…

Pierwsza drogeria dm w Polsce ruszy we wrocławskiej Galaktyce

W czwartek 21 kwietnia drogeria dm otworzy dla klientów pierwszy sklep we Wrocławiu, w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134. Choć w dm obowiązuje trwała, zawsze korzystna cena, to z okazji otwarcia detalista zaplanował dodatkowo dla klientów 15% rabatu powitalnego na wszystkie…

Zakupy przychodzą do klienta, czyli nowe formaty w retailu

Pandemia przyspieszyła rewolucję w branży retail w kierunku rozwoju „wielokanałowości”. E-commerce zamienia się w q-commerce, a szybkie dostawy sprowadzają do centrów miast tzw. dark stores. Czy będzie to jednak przyszłość zakupów, czy tylko chwilowa moda? Przyszłość handlu jest nierozerwalnie związana z dalszą cyfryzacją i zacieraniem granic…

Gemini Park Tarnów przyciąga znane międzynarodowe marki

7 nowych najemców, w tym m.in. TK Maxx i Carrefour oraz 100% komercjalizacji. Gemini Park Tarnów udowadnia, że centrum handlowe z mniejszego miasta może stać się ważnym graczem na regionalnym rynku, przyciągając największe polskie i światowe marki. O zmianach w tarnowskim centrum handlowym opowiada Zbigniew…

GfK: polski rynek dużego sprzętu AGD wart już ponad 10 mld zł

W 2021 r. wartość sprzedaży urządzeń dużego AGD w Polsce wzrosła o 19 proc. w porównaniu do 2020 r. i osiągnęła blisko 10,8 mld zł. Konsumenci najczęściej kupowali lodówki, pralki oraz kuchnie (kuchnie wolnostojące i piekarniki). Wzrosty w ubiegłym roku odnotował również cały rynek dóbr technologicznych…

Ważny wyrok TSUE w sprawie zakupów online

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał orzeczenie dotyczące skuteczności zawierania umów przy użyciu środków elektronicznych. To kontynuacja głośnej w Niemczech sprawy rezerwacji na Booking.com i przycisku “Sfinalizuj rezerwację”. TSUE w komunikacie prasowym wskazał: “aby konsument był skutecznie związany taką umową, powinien…

Colliers: Na koniec 2021 wolumen transakcji w regionie CEE większy o 6%

Ceny paliw, energii i materiałów budowlanych będą mieć kluczowy wpływ na budowę, eksploatację, finansowanie, rozwój i nabywanie nieruchomości komercyjnych w 2022 r. i w kolejnych latach. Towarzyszyć im będą wyzwania związane z zachowaniem łańcucha dostaw, nearshoring, czyli przenoszenie produkcji bliżej rynków zbytu, oraz szybko rosnąca…