

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Rituals Cosmetics osiągnął w ub.r. przychody na poziomie 2,1 mld euro, z organicznym wzrostem o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Marka kontynuuje też globalną ekspansję.
NEONET stał się częścią grupy x-kom w wyniku przejęcia 51-proc. pakietu udziałów firmy. Konsolidacja pozwoli na dalszą restrukturyzację oraz odbudowę marki Neonet.
Przystanek Karkonosze na przedmieściach Karpacza przyciąga najemców zainteresowanych ekspansją w regionie. Obiekt jest w trakcie budowy, a jego otwarcie spółka zaplanowała na sierpień 2025 r.
Wydłużyła się lista najemców Designer Outlet Gdańsk. Swoje lokale otworzyły marki: Trespass, Jack & Jones oraz Gorąco Polecam. SMAKI Z PIEKARNI oraz po przeprowadzce Mountain Warehouse.
30 stycznia został otwarty drugi w Bydgoszczy lokal Carat Kebab. Znajduje się w dzielnicy Fordon przy ulicy Twardzickiego 60. Operatorem Carat Kebab jest firma „7 Street Łukasz Błażejewski”.
Jeszcze tej wiosny do Galerii Katowickiej zawitają nowoorleańskie rytmy i gorący klimat prosto z ulic Luizjany. Po zapowiedzi ekspansji na Dolnym Śląsku sieć planuje otwarcie kolejnych restauracji.
W Gdańsku pojawił się pierwszy na Pomorzu butik marki Lindt & Sprungli. W sklepie o powierzchni 46 metrów kwadratowych dostępny jest szeroki asortyment słodkości.
Z badania Barometr Retail wynika, że połowa firm handlowych dostosowuje swoje strategie kosztowe co kwartał. Coraz częściej strategie te uwzględniają także elementy zrównoważonego rozwoju.
Łączne obroty PSH Lewiatan w 2024 roku osiągnęły poziom 17,5 mld złotych i były wyższe o 5,1% niż rok wcześniej. Łączna liczba zrzeszanych placówek wyniosła 3255.
Do grona najemców warszawskiego Wola Parku dołącza marka Nike. Już 20 lutego w centrum otworzy się tętniący życiem sklep o powierzchni ponad 1000 mkw. - Nike Rise.
1 lutego na placu przed Galerią Katowicką, tuż obok Wolnej Sceny by Kato, stanął punkt gastronomiczny Kreuzberg Kraft Kebap. Tym samym galeria wzbogaciła swoją ofertę.
Sinsay, jako pierwsza z marek grupy odzieżowej LPP, rozpoczęła działalność w Kosowie. To jeden z elementów największego jak dotąd planu rozwojowego Grupy przyjętego na 2025 rok.