[WYWIAD] Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: młode pokolenie kupuje doświadczenia

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mirosław Koszany z końcem marca br. przestaje pełnić funkcję Prezesa Zarządu Biura Inwestycji Kapitałowych S.A. i odchodzi ze Spółki. Zamierza teraz zostać niezależnym ekspertem oraz zajmować się wycenami nieruchomości, a w dalszej perspektywie także doradztwem na rynku nieruchomości. Mirosław Koszany z Biurem Inwestycji Kapitałowych…
Od miesiąca w krakowskiej Galerii Bronowice działa pierwszy meblowy showroom Homla. Salon polskiej marki home decor wzmocnił tenant-mix obiektu, należącego do NHOOD Polska. Obecnie w kraju to pierwszy i jedyny taki lokal Homla z dostępnym stacjonarnie asortymentem meblarskim. Meblowy showroom Homla o powierzchni…
Echo Investment ma za sobą udany rok. Spółka wypracowała 189 mln zł zysku netto, co było głównie rezultatem przekazania klientom 1 622 mieszkań Echo Investment, 1 128 mieszkań Archicomu, wzrostu wartości biurowców i lepszych wyników działania centrum handlowego Libero.…
Oryginalny, elektryzujący i indywidualny – to najlepiej odwzorowuje styl marki odzieżowej Medicine, ponownie dostępnej dla torunian w Atrium Copernicus. Nowo otwarty lokal właśnie przeszedł prawdziwą metamorfozę – został powiększony, a także zyskał nowoczesny wygląd i przejrzystą, funkcjonalną przestrzeń. Już niebawem…
Wieloletni najemcy Nowych Bielaw inwestują w rozwój w obiekcie. W toruńskim centrum handlowym właśnie zakończyła się rozbudowa sklepu Pepco w nowym koncepcie. Obecny w Nowych Bielawach lokal Pepco w ostatnim czasie przechodził gruntowny remodeling. Już teraz można zobaczyć efekt tych zmian.…
W Placu Unii zakończono prace związane z modernizacją poziomu +1. Wszystkie działania na każdym etapie przebiegały zgodnie z założonym harmonogramem. Zgodnie z globalną strategią zrównoważonego rozwoju firmy Invesco Real Estate, prace związane z remodelingiem Placu Unii realizowano w sposób mający na celu ograniczenie…
Outlety FACTORY to miejsca udanych promocji, dobrych cen, w fajnych lokalizacjach i robiące świetne wrażenie – mówią respondenci tegorocznego ogólnopolskiego badania konsumenckiego. Marka FACTORY zdobyła Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2022. Centra FACTORY zdobyły 40 procent głosów uzyskanych…
Dokładną kwotę 510 091 złotych marka Lilou przekazała na zbiórkę SOS Ukraina organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną. Akcja trwała od 27 lutego do 15 marca butikach Lilou w całej Polsce oraz na lilou.pl i polegała na sprzedaży dedykowanej biżuterii, z której cały dochód został przeznaczony na pomoc dla dotkniętej wojną Ukrainy. – Bransoletka z sercem i grawerunkiem #StandWithUkraine stała…
Sephora od lat prowadzi działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Elementem tej strategii jest m.in. działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko. Do projektów znanych już polskim klientom, takich jak destynacja GOOD FOR, program recyklingu w perfumeriach, czy współpraca z EcoTech System,…
Po blisko dekadzie stabilnego wzrostu znaczenia kwestii zrównoważonego rozwoju na rynku nieruchomości, rok 2021 był przełomowy i rozpoczął silny trend rynkowy, który będzie pełnił istotną rolę w najbliższych latach. Z obserwacji Colliers wynika, że ESG, czyli kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego, odpowiedzialnością…
Ciągle poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji. Dla nas centra handlowe są atrakcyjną lokalizacją i jedyną właściwie planowaną. Nie planujemy rozwoju w kanałach e-commerce i nie jest naszym celem rywalizacja na rynku kantorów internetowych – mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Rojewska, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Kantory Exchange…
Amerykański producent innowacyjnej odzieży sportowej Under Armour dołączy do grona najemców Atrium Promenada. To kolejna marka, po Rituals Cosmetics, która wybrała na lokalizację swojego sklepu flagowy obiekt z portfolio Atrium. Już pod koniec kwietnia klienci będą mogli poznać szeroką ofertę zaawansowanego technicznie…