komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Pasibus ma w Warszawie już dwie lokalizacje
Sieć Pasibus zaprasza do swojego najnowszego lokalu w stolicy. To 29. restauracja sieci Pasibus w Polsce i druga w Warszawie. Pasibus to kultowa sieć burgerowni, której znakiem rozpoznawczym są burgery o wyrazistym smaku, przyprawiane według autorskiej receptury oraz z odważnymi połączeniami dodatków. Twórcy marki rozpoczęli swoją gastronomiczną przygodę od foodtrucka we Wrocławiu, a teraz zapraszają do swojej 29. restauracji, która znajduje się w nowo otwartej, nowoczesnej zielonej przestrzeni na warszawskiej…
Już niebawem ruszy 33 salon sieci Agata
Salon Agata przy ul. Mieszka I 4 w Radomiu zostanie otwarty już 20 października. Mieszkańcy miasta i okolic będą mogli wyposażyć swój dom w modne meble oraz dodatki. Z okazji otwarcia sieć przygotowała dla Klientów wyjątkowe okazje oraz gazetkę promocyjną. – Cieszy nas…
Startuje Wielka Loteria Westfield Arkadia
Wycieczka do San Francisco o wartości 25 000 zł oraz 5 000 zł na dodatkowe wydatki, kultowy, włoski skuter warty 23 500 zł oraz karta podarunkowa o wartości 5 000 zł na zakupy w Westfield Arkadia – to główne nagrody w Loterii „Czas na San Francisco”. Loteria…
Żabka uwalnia czas swoich klientów
Żabka uruchomiła nową kampanię i pokazuje swoim klientom, jak towarzysząc im w każdym momencie ich dnia, upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych konsumentów jednym z najważniejszych wyzwań – barierą…
Pepco zwiększa sprzedaż i sieć swoich sklepów
Przychody Grupy Pepco za cały rok wyniosły 4 824 mln EUR, co oznacza wzrost o 17,4% rok do roku, przy założeniu stałego kursu walutowego. W ramach przyspieszonego programu ekspansji sieci sklepów Grupa otworzyła w całym 2022 r. rekordową liczbę nowych placówek –…
W Nowych Czyżynach Nowa Huta na 7 muralach
Były białe ściany, są kolorowe, miejskie murale. We wnętrzach Nowych Czyżyn odsłonięto właśnie aż 7 dużych malowideł, które przedstawiają ikoniczne miejsca w Nowej Hucie. Jest na nich m.in. Plac Centralny, „punktowce” czy „Helikopter”. Za nietypowym projektem, który powstał na zlecenie centrum handlowego, stoi Anna Zabdyrska,…
[WYWIAD] Bertrand Jasiński, Sale Zabaw Fikołki: Czas pandemii wykorzystaliśmy na „ucieczkę do przodu”
Format Fikołków nie jest partnerem dla każdego wynajmującego. Tu muszą być tożsame strategie. Po pierwsze jesteśmy partnerem dla wynajmującego, który ma odpowiednią liczbę najemców żeby ten koszt naszego funkcjonowania mógł się rozłożyć na wszystkich. Po drugie, jesteśmy najemcą dla świadomego wynajmującego, który nie patrzy wyłącznie…
Ruszyła akcja Sephora Beauty Days z udziałem przedstawicieli fundacji – partnerów Sephora
Sephora od lat współpracuje globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, wraz z którymi realizuje programy i akcje społeczne oraz ekologiczne. Działa na rzecz wyrównywania szans społecznych, wspiera różnorodność w organizacji, a także poza nią. Zmienia się, by systematycznie minimalizować swój wpływ na planetę. Nowa akcja Sephora…
Lidl otwiera kolejne sklepy. Tym razem w Lublinie i Iławie
Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 13 października, Lidl Polska otworzy dwa kolejne obiekty w Lublinie, przy ulicy Ks. Wincentego Granata oraz w Iławie przy ulicy Dąbrowskiego.…
Nhood Polska wspólnie z mieszkańcami Wiązowny troszczy się o środowisko
„Wiązy dla Wiązowny” to akcja edukacyjna zorganizowana przez Gminny Ośrodek Kultury w Wiązownie, podczas której mieszkańcy wzięli udział w warsztatach i spotkaniach popularyzujących troskę o środowisko. W ramach inicjatywy Nhood Polska zasadził na terenie planowanej inwestycji Projekt Góraszka trzymetrowe wiązy holenderskie. W przyszłości drzewa będą…
Rossmann efektywnym podatnikiem
Rossmann SDP zapłacił do budżetu państwa 238 mln zł podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) za 2021r. Z danych opublikowanych przez Ministerstwo Finansów wynika, że Rossmann jest jednym z najefektywniejszych podatników CIT wśród firm handlowych. – Nasza firma zasiliła budżet państwa kwotą…
[BADANIE] D. Grusznic-Drobińska, GfK: Polacy kupują coraz mniej
Aż 80 proc. polskich konsumentów planuje ograniczenie wydatków oraz poszukiwanie oszczędności przy zakupach produktów spożywczych i większych dóbr oraz usług. Równocześnie Polacy coraz częściej sięgają po najtańsze produkty, aktywnie szukają promocji, a coraz większy odsetek całkowicie rezygnuje z zakupów wybranych kategorii. Takie…




