Factory

Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników

LPP zwiększa skalę pomocy dla Ukrainy do 20 mln zł

W związku z rosnącą skalą potrzeb zarówno w Ukrainie i w Polsce, firma odzieżowa LPP wraz z Fundacją LPP zwiększyła wartość pomocy finansowej, jak i rzeczowej na rzecz osób dotkniętych konfliktem zbrojnym do 20 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na dalsze działania mające na celu zapewnienie…

Galerie zarządzane przez CREAM włączają się w pomoc Ukrainie

Centra zarządzane przez CREAM Property Advisors we współpracy z lokalnymi i ogólnopolskimi  ośrodkami kultury i organizacjami charytatywnymi włączyły się w akcje pomocowe dla Ukrainy.  – Nie mogliśmy pozostać obojętni na los naszych sąsiadów dotkniętych tragedią wojny. W centrach handlowych przez nas zarządzanych trwają zbiórki najpotrzebniejszych…

H&M zawiesza sprzedaż w Rosji i zamyka ponad 150 salonów

Grupa H&M jest głęboko zaniepokojona tragicznymi wydarzeniami na Ukrainie i wspiera wszystkich ludzi, którzy cierpią.” – czytamy w komunikacie o zawieszeniu działalności wszystkich rosyjskich sklepów należących do H&M.  Rosja jest szóstym co do wielkości rynkiem zbytu dla H&M, na którym w czwartym kwartale 2021 r. przypadło około…

ikea

Grupa Inter IKEA i Grupa Ingka wstrzymują działalność w Rosji

Grupa Inter IKEA i Grupa Ingka podjęły decyzję o wstrzymaniu działalność w Rosji i Białorusi. „Wyniszczająca wojna w Ukrainie jest tragedią humanitarną, a nasze najgłębsze współczucie i troska dotyczą milionów ludzi, którzy ucierpieli w jej wyniku. Najpilniejsze działania IKEA miały na celu zapewnienie bezpieczeństwa pracowników…

kaufland

Kaufland i Lidl przekazują Ukrainie wsparcie o wartości 10 mln euro

Międzynarodowa grupa Kaufland i Lidl z niepokojem śledzi wydarzenia, które dzieją  się w Ukrainie. W tak trudnym czasie szczególnie ważne jest, aby firmy wywiązywały się ze swojej społecznej odpowiedzialności. Szybka pomoc w oparciu o skrócone procedury jest teraz najwyższym priorytetem, dlatego międzynarodowa grupa…

Lidl: 30 % przecena w przygranicznych sklepach

Lidl Polska od początku wojny na Ukrainie podejmuje działania wspierające osoby, które znajdują się w kryzysie migracyjnym. Teraz w geście solidarności z potrzebującymi oraz pomagającym im Polakami, Lidl Polska przecenia o 30% kilkadziesiąt produktów dostępnych w sklepach przygranicznych. Ponadto, aby dostęp do niezbędnych produktów był…

Manufaktura zamknęła 2021 rok z 19 nowymi markami

Łódzka Manufaktura zamknęła 2021 rok bogatsza o nowe doświadczenia, ale także z umocnioną pozycją lidera na rynku. Choć pandemiczna rzeczywistość okazała się dużym wyzwaniem, łódzki kompleks może pochwalić się wzrostem frekwencji i obrotów, a także 19 nowymi markami w portfolio. – Największym wyzwaniem…