komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[WYWIAD] Marek Piechocki, LPP: jesteśmy silniejsi niż kiedykolwiek
Najbardziej boję się konfliktu rosyjsko-ukraińskiego czy rosyjsko-polskiego. Ze wszystkimi innymi kłopotami, typu przerwane łańcuchy dostaw, poradzimy sobie. Potrafimy wychodzić z ciężkich sytuacji najlepiej jak można. Dlatego nie przejmuję się takimi rzeczami zewnętrznymi, które występują i dotykają również naszą konkurencję…

Cyril Plumecoq nowym członkiem zarządu Apsys Polska
Do zarządu Apsys Polska dołączył Cyril Plumecoq, który jednocześnie zajmuje stanowisko Dyrektora Działu Operacyjnego. Z grupą Apsys jest on związany jest od 2011 roku. W Polsce zaangażowany był w realizację Posnanii, a we Francji w budowę Muse w Metz oraz Steel w Saint Etienne. Najnowszym przedsięwzięciem, które nadzoruje,…

Neonet ma już ponad 300 sklepów
Ogólnopolska sieć sprzedaży NEONET liczy już niemal 300 sklepów stacjonarnych oraz dwie platformy e-commerce – neonet.pl i neo24.pl. Najnowszy sklep otwarto pod koniec listopada w Chorzowie. Jego uruchomienie było kolejnym krokiem rozwoju sieci, która w swoich działaniach skupia się na dotarciu do mieszkańców…

OTCF idzie w stronę nowych partnerów
Przez trzy tygodnie ponad 450 przedstawicieli blisko 200 polskich i zagranicznych firm zapoznało się z ofertą OTCF na sezon jesień-zima 2022 roku. Pokazy, prezentacje i spotkania indywidualne zaowocowały umocnieniem dotychczasowych kontraktów oraz zawarciem nowych, co zapowiada kolejny udany sezon i dalszą ekspansję marek…

Galeria Wiślanka z programem lojalnościowym dla klientów
Galeria Wiślanka uruchomiła dla swoich gości program lojalnościowy, którego celem jest zachęcenie klientów do zakupów w sklepach i punktach usługowych centrum handlowego, poprzez nagradzanie uczestników za ich aktywność. Od teraz wszyscy użytkownicy smartfonów i tabletów mogą pobrać aplikację mobilną, dzięki której za dokonane zakupy…

[WYWIAD] Karol Semik, CCC: w 2022 otworzymy ok. 30 sklepów CCC i ok. 50 HalfPrice
Przenikające się światy online i offline świetnie funkcjonują w naszych sklepach hybrydowych. W trzecim kwartale 2021 roku ponownie wzrósł udział kanału e-commerce w przychodach całej Grupy CCC i stanowi on już 45% sprzedaży – w rozmowie z SCF News mówi Karol Semik, Expansion…

Kolejne debiuty w outletach FACTORY
Kolejne znane marki dołączają tej jesieni do portfolio najemców w outletach zarządzanych przez NEINVER w Polsce. W krakowskim FACTORY zadebiutował salon outletowy Karla Lagerfelda. Wśród nowości w sieci popularnych outletów znalazł się też sklep z kosmetykami marek premium The Cosmetics Company Store, salony…

W Jurajskiej otwarto największy HalfPrice na Śląsku
Jeszcze więcej międzynarodowych marek w Galerii Jurajskiej. W centrum handlowym otwarto właśnie największy w województwie śląskim sklep sieci HalfPrice. Na 2153 m kw. powierzchni klienci galerii od dziś mogą znaleźć rzeczy topowych marek w okazyjnych cenach, w tym m.in. ubrania, buty, dekoracje i dodatki…

Bonarka stawia na bezpieczeństwo klientów
Nadchodzi czas przedświątecznych zakupów i zwiększonego ruchu w obiektach handlowych. W trosce o bezpieczeństwo i komfort swoich klientów, krakowska Bonarka rozpoczęła akcję informacyjną „Zakupy na siódemkę” w ramach kampanii #BezpieczenstwowCentrum. – Hasło akcji nawiązuje do szkolnej „szóstki” – najwyższej z możliwych ocen. My jednak dokładamy…

Sieć enel-med powiększy się o cztery placówki w Warszawie
Sieć placówek medycznych enel-med podpisała kolejne cztery umowy najmu na terenie Warszawy. Nowe placówki znajdują się w centrum miasta oraz na Woli, a ich łączna powierzchnia to 4 tys. mkw. Nowe placówki enel-med będą otwierane na tyłach stołecznej Rotundy, przy ulicy Okopowej…

Office Shoes prezentuje nowy format salonu
Sieć sklepów Office Shoes zaprezentowała nowy koncept salonu w Centrum Handlowym w Gorzowie Wielkopolskim. Office Shoes to sieć sklepów obecna w 10 krajach i posiadająca 15 salonów oraz sklep interentowy. – Nowy design, z elementami drewna, które charakteryzują nowy salon wpisują się…

Deloitte: Black Friday przyniósł średnie obniżki na poziomie 3,6 proc.
Z badania „Zakupy Świąteczne 2021” firmy doradczej Deloitte wynika, że co dziesiąty Polak tego dnia miał zamiar wydać pieniądze z myślą o Bożym Narodzeniu. Coroczna analiza ofert blisko 800 sklepów internetowych, przeprowadzona przez Deloitte pokazała, że Black Friday w przypadku większości sprzedawców nie ograniczał…