Nhood Services Poland: Galeria Bronowice wzmacnia tenant-mix
PARTNER SERWISU
Sfinks wprowadza nową markę
Sfinks Polska, spółka zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki i Chłopskie Jadło, wprowadził nową markę: Levant – hummus & falafel. Jej menu obejmuje 20 roślinnych oraz bezmięsnych dań inspirowanych kuchnią Bliskiego Wschodu. Levant jest kolejną wirtualną marką Sfinksa,…
Action otwiera swój pierwszy sklep w województwie pomorskim
25 marca 2021 roku sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła sklep w parku handlowym przy ul. Przywidzkiej 7 w Gdańsku. To pierwsza lokalizacja holenderskiej marki w województwie pomorskim i jednocześnie pierwszy market w Polsce, w którym firma zainstalowała kasy samoobsługowe. Na odwiedzających Action czeka ponad 6000…
Kolejna drogeria Hebe w Lublinie
Hebe kontynuuje ekspansję sieci w Polsce. 27 marca nastąpi otwarcie najnowszego sklepu Hebe, zlokalizowanego w centrum handlowym przy ul. Diamentowej 29 w Lublinie. Jest to już czwarta drogeria Hebe zlokalizowana w tym mieście. Pomimo wprowadzania przez rząd kolejnych obostrzeń w związku z pandemią, drogerie…
[WYWIAD] Maciej Chmielewski, Colliers: trwa walka o czas dostawy i jej jakość
Polskie marki są bardzo dobrze przygotowane do działania w modelu omnichannel. Szybko dostrzegły szanse na rozwój na tym polu i tworzą odpowiednią technologię, przygotowują logistykę, pracują nad wyposażeniem magazynów, inwestują w automatykę. To wszystko już się dzieje – mówi w rozmowie z Retailnet Maciej Chmielewski, senior…
[WYWIAD] Edyta Ziajowska, Edenred: dbanie o pracowników może znacząco podnieść wyniki sprzedaży
Zaangażowani pracownicy są w stanie podnieść wartość generowanych zysków aż o 20 proc. – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Edyta Ziajowska, Commercial Director Poland, Edenred. Duża rotacja pracowników to jedno z większych wyzwań, z jakimi mierzy się branża retail. Jak…
PINK: pandemia wzmocniła popularność projektów mixed-use
Rozwój projektów wielofunkcyjnych jest bez wątpienia jednym z kluczowych elementów kształtujących polski sektor nieruchomości. Szybkie tempo życia Polaków, nasze rosnące potrzeby zakupowe, a także poszukiwanie wygody wpływają na decyzje inwestycyjne deweloperów aktywnych na największych biurowych, mieszkaniowych i handlowych rynkach w Polsce. Według…
Grupa VRG z nowym formatem sklepu
Grupa VRG przygotowuje na pierwsze półrocze kilka premier. Wiosną w Krakowie otwarty zostanie pierwszy wielkoformatowy salon Wólczanki, w nowym koncepcie. Da on marce możliwość prezentacji znacznie poszerzonego asortymentu, z którym wchodzi ona w najnowszy sezon. VRG operuje na łącznej powierzchni handlowej 53,0 tys.…
[RAPORT] KPMG: rynek dóbr luksusowych w Polsce skurczył się o blisko 5 proc. w 2020 r.
Trudna sytuacja gospodarcza związana z pandemią COVID-19 i pierwsza od wielu lat recesja, która dotknęła polską gospodarkę odbiła się negatywnie również na rynku dóbr luksusowych w Polsce. Skurczył się on w 2020 roku o 4,9 proc. r/r i osiągnął wartość 24 mld złotych – wynika…
Maxi Zoo otwiera 50. sklep i debiutuje w Gdańsku
Maxi Zoo – popularna sieć specjalistycznych sklepów dla zwierząt – 24 marca br. otworzyła kolejny sklep w Polsce. Sieć zadebiutowała w Gdańsku. Jest to 50. sklep w kraju i drugi w Trójmieście. – Dziś otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Gdańsku w Galerii Zaspa przy…
Aplikacja mobilna CCC ma już 4 miliony pobrań
Niedawno obchodziła drugie urodziny, a do dzisiaj została pobrana już ponad 4 miliony razy. Każdego tygodnia ok. 100 tysięcy osób ściąga aplikację mobilną CCC, tym samym zyskując, z poziomu smartphona, dostęp do jakościowych produktów, światowych trendów, a także funkcjonalności, dzięki…
GATTA rośnie w e-commerce. Wzrosty sięgają 400 proc.
GATTA umacnia sprzedaż w kanale e-commerce za pośrednictwem sklepu internetowego www.gatta.pl. W styczniu i lutym 2021 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży o 400% rok do roku, a liczba odsłon sklepu zwiększyła się o 100%. Ponad 70% ruchu notowane jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych. GATTA…
Sklep Netto w nowym formacie powstanie w łódzkiej Fuzji
W powstającej części handlowo-usługowej wielofunkcyjnej Fuzji otworzy się sklep Netto w nowym formacie. Koncept Netto 3.0, który stawia na eleganckie, otwarte przestrzenie i wysokiej jakości naturalne produkty, idealnie wkomponuje się w industrialny charakter inwestycji. Sieć zajmie blisko 1,2 tys. mkw. w jednym…