komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Salomon z nową lokalizacją i większą przestrzenią we Wrocław Fashion Outlet
Marka Salomon – od 75 lat specjalizująca się w sprzęcie i odzieży sportowej – zdecydowała się na powiększenie przestrzeni, zajmowanej w centrum Wrocław Fashion Outlet. Od 7 stycznia dla klientów dostępny jest nowy, większy salon. Obecny sklep Salomon we Wrocław Fashion Outlet…

NEINVER uzyskał certyfikaty BREEAM In-Use dla wszystkich obiektów w Polsce
NEINVER, czołowy europejski inwestor, deweloper i operator centrów outlet, uzyskał certyfikaty BREEAM in Use dla całego portfolio w Polsce. Krokiem milowym w pracy na rzecz zrównoważonego rozwoju była niedawna certyfikacja najmłodszego obiektu w kraju – FACTORY Gliwice. Centrum uzyskało oceny „Very…

Vision Express planuje 15 nowych salonów w 2022
Przez ostatnie 12 miesięcy sieć lidera branży optycznej w Polsce powiększyła się o 13 punktów. Sieć liczy już 232 salony pod marką Vision Express oraz 8 salonów pod szyldem Trendy Opticians. W 28. roku swojej działalności w Polsce planuje uruchomić kolejnych kilkanaście salonów…

Galeria SFERA umacnia pozycję na rynku najlepszych centrów handlowych w Polsce
Galeria SFERA świętując swoje 20-lecie potwierdziła, że jest największym i najważniejszym miejscem handlu i rozrywki na Podbeskidziu. 4 nowe marki, 11 salonów poddanych modernizacji, rozwijanie współpracy z markami z grup INDITEX, LPP oraz CCC, istotne międzynarodowe wydarzenia kulturalne i rozrywkowe – tak w skrócie wyglądał…

Leroy Merlin uruchomił w Andrychowie swój 74 market
W Andrychowie powstał 74. sklep budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin. Sklep ma ponad ponad 7 000 m kw. powierzchni handlowej i posiada w swojej ofercie 29 000 artykułów. Obiekt zlokalizowany jest na terenie Parku Handlowego Galeria Andrychów. – Mieszkańcy Andrychowa i okolic zyskają…

Smart Weekend w Pasażu Łódzkim
Nowe technologie rozwijają się w zawrotnym tempie i towarzyszą nam już niemal w każdym aspekcie życia. Ułatwiają codzienne czynności, umilają czas oraz wspomagają nas podczas aktywności sportowej. Idąc z duchem czasu Pasaż Łódzki przygotował w dniach 14-15 stycznia wyjątkowe wydarzenie, podczas…

[WYWIAD] Klaudia Rudewicz, Grupa Eurocash, Drogerie Koliber: wygrywamy dzięki naszej elastyczności
Epidemia miała znaczący wpływ na całą gospodarkę, w tym również na branżę kosmetyczną. W ciągu ostatnich lat obserwujemy zmieniające się nawyki i upodobania wśród konsumentów zarówno w kwestii wyboru produktów, ale także i samego sposobu dokonywania zakupów. Nasze drogerie wygrywają właśnie swoją elastycznością…

[RAPORT] Arvato: Gdzie Polacy wolą robić e-zakupy? Marketplace czy sklep marki?
Robiąc zakupy w internecie Polacy wolą kupować w marketplace’ach niż w sklepach marki – wynika z badania „E-kanały sprzedaży – preferencje – czy wolisz kupować w marketplace czy w sklepie marki?” – zrealizowanego na zlecenie Arvato Supply Chain Solutions przez ARC Rynek i Opinia. Report dostępny…

Berlin Döner Kebap rozszerza koncept Drive
W 2021 roku Berlin Döner Kebap otworzył drugi w swojej historii, po Gorzowie Wielkopolskim, projekt drive thru. Tym razem pojawił się on w Szczecinie, obok Ronda Hakena. Kolejny, wolnostojący lokal sieci, to odpowiedź na sytuację związaną z rynkiem w czasie pandemii. Szybka obsługa, bez wychodzenia…

[ANALIZA] CBRE: 4 prognozy na 2022 dla handlu i dostaw
W ciągu 18 miesięcy rosło zapotrzebowanie na przestrzeń operacyjną, konieczne były zmiany w podejściu do zapasów i zwrotów produktów oraz rozwój technologii. Eksperci CBRE analizują kluczowe trendy, z którymi mieliśmy do czynienia oraz te, które jeszcze przed nami. – Obostrzenia, z którymi mierzył się handel stacjonarny…

Piotr Kaszyński, Newmark: rynek nie stoi w miejscu, jest głodny świeżego spojrzenia
To jest wydarzenie dekady, a może nawet dwudziestolecia – tak nawiązanie współpracy z polską firmą przez Newmark, jedną z największych na świecie firm doradczych świadczących usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, komentuje Piotr Kaszyński, Partner Zarządzający Newmark Polska. W ostatnim czasie zespół ekspertów Cresa Polska…

Aleksandra Chalimoniuk dyrektorem komunikacji OTCF
Do zespołu OTCF dołączyła Aleksandra Chalimoniuk, która jako PR Director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek. Od września 2021 r. Aleksandra Chalimoniuk przejęła odpowiedzialność za komunikację korporacyjną OTCF oraz posiadanych przez firmę marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także za komunikację działań Fundacji 4F…