komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Newmark wchodzi do Polski zajmując miejsce Cresa Polska
Firma Newmark Group, Inc., poinformowała dziś o wzmocnieniu swojej obecności w Europie Środkowo-Wschodniej poprzez nawiązanie współpracy z wiodącą grupą ekspertów na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, działającą poprzednio jako Cresa Polska. Zespół będzie świadczył pełną gamę usług dla klientów w Polsce…
Designer Outlet Gdańsk powitał markę Clarks
Brytyjska marka Clarks dołączyła do najemców Designer Outlet Gdańsk i jest kolejnym producentem obuwia, który uzupełnia szeroką ofertę centrum. Jednocześnie to odpowiedź na rosnące zainteresowanie markami premium. Nowy sklep Clarks zlokalizowany jest obok salonu Sizeer i zajmuje lokal o powierzchni prawie 173…
[BADANIE] Dotykačka: branża gastronomiczna odrabia straty
Eksperci firmy Dotykačka przeanalizowali dane statystyczne biznesów z sektora HoReCa, aby sprawdzić, jak firmy działające w branży gastronomicznej radziły sobie w trzecim kwartale 2021 roku. Okazuje się, że lipiec, sierpień i wrzesień były miesiącami z najwyższymi wzrostami we wszystkich segmentach branży HoReCa,…
[WYWIAD] Wojciech Wieroński, MediaMarktSaturn Polska: jesteśmy europejskim liderem sprzedaży omnichannel
W mijającym roku rozpoczęliśmy program optymalizacji powierzchni niektórych sklepów, bo okazało się, że niektóre z nich były za duże w kontekście szybszego rozwoju e-commerce w dobie pandemii. Przed pandemią kanał internetowy stanowił 15-20 procent w sprzedaży całkowitej. Obecnie jest to prawie 1/3 sprzedaży na całym rynku,…
Jerzy Tymofiejew, Netto: zbliżamy się do 600 sklepów
Bilans roku 2021 w Netto robi wrażenie: 200 nowo otwartych sklepów, w tym 188 powstałych w procesie konwersji Tesco, dwa nowe centra dystrybucji, blisko 40 placówek z kasami samoobsługowymi, prawie 600 sklepów funkcjonujących na koniec roku. 30 grudnia zostanie otwarty…
Biedronka zamyka 2021 rok otwarciem 50 nowych sklepów
Grudzień jest zawsze niezwykle intensywnym miesiącem w sieci Biedronka. Podobnie było i w tym roku. Sieć otworzyła w grudniu 40 nowych placówek, kolejne 10 ruszyło przed samym Sylwestrem. Ostatni kwartał 2021 r. jest dla Biedronki pełen wyzwań. Pod koniec października sieć otworzyła…
[ANALIZA] Marcin Rutkowski, merce.com: rok pod znakiem inwazji nowych projektów
Zakupy mobilne, omnichannel, personalizacja, social selling, ekologiczny re-commerce, cyfryzacja seniorów, marketplace’y, wzrosty w handlu B2B, a nad tym widmo pandemii… To wszystko trendy, które wpływają na handel internetowy, ale większość z nich widoczna jest już od kilku lat – pisze Marcin Rutkowski, Brand…
Sushi Kushi podpisała 11 nowych umów najmu
Sieć restauracji franczyzowych Sushi Kushi w 2021 roku podpisała 11 umów na nowe restauracje. Jak podała sieć, sprzedaż w tym roku wzrosła o 100 procent w porównaniu do poprzedniego okresu. – Jeszcze w grudniu któryś z naszych sushi masterów wykona 1,5-milionową rolkę sushi…
Sieć ABC ma już ponad 500 sklepów w nowym koncepcie
Otwarcie 500. sklepu sieci ABC w nowym koncepcie obyło się w grudniu tego roku. Grupa Eurocash rozpoczęła proces rebrandingu sieci ABC we wrześniu 2020 roku. Sklepy zyskały nowoczesny wizerunek i reprezentują najwyższe standardy, dopasowane do obecnych trendów rynkowych. Proces zmian…
Lee Cooper w Manufakturze, czyli debiut na łódzkim rynku
Najwyższej jakości dżins, klasyczne kurtki i koszule, a do tego modne akcesoria – tak w największym skrócie można opisać ofertę nowego najemcy Manufaktury, Lee Cooper’a, który niedawno otworzył swój pierwszy łódzki butik. Działająca na polskim rynku od prawie 30 lat marka, w swoich kolekcjach…
Tape à l’oeil w Polsce już tylko online
Tape à l’oeil już w listopadzie tego roku zapowiedziała, że z końcem roku zamknie wszystkie stacjonarne sklepy w Polsce. I tak się stało. Francuska sieć z ubraniami dla dzieci pozostaje jednak dostępna w kanale online. Ostatnie 4 stacjonarne sklepy zostały zamknięte 24 grudnia…
Store-in-the-store: Żabka Nano wskoczyła do Decathlona
W sklepie Decathlon w Piasecznie została otwarta pierwsza bezobsługowa Żabka Nano, w której klienci będą mogli zrobić szybkie zakupy bez kolejek. Sieci nawiązały współpracę, aby zapewnić klientom jeszcze większy komfort szybkich zakupów. Testowany koncept różni się od dotychczas otwieranych placówek autonomicznych…