komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Shopping Center Forum 2021: dziękujemy, że byliście z nami
Dobiegła końca kolejna, jesienna edycja Shopping Center Forum – największych targów dla branży centrów handlowych w Polsce. W wydarzeniu wzięło udział ponad 1,2 tys. uczestników, a wśród nich przedstawiciele wiodących sieci handlowych, deweloperzy i inwestorzy specjalizujący się w projektowaniu i zarządzaniu…
Medicover wzmacnia swoją pozycję w branży fitness i inwestuje w kolejne kluby sportowe
Medicover konsekwentnie kontynuuje rozwój biznesu w obszarze sportu i rekreacji i zostaje większościowym właścicielem ogólnopolskiej sieci klubów fitness – Just GYM. We wrześniu sportowe portfolio Medicover powiększyło się o 22 nowoczesne kluby zlokalizowane w największych miastach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu…
Leroy Merlin otwiera sklep w Kutnie
W Kutnie przy ulicy Tadeusza Kościuszki został otwarty 71. sklep Leroy Merlin w Polsce. Jest to największy w powiecie sklep z produktami i usługami dla domu i ogrodu. Wyjątkowe strefy inspiracyjne, profesjonalna obsługa i fachowe doradztwo, parking liczący 300 miejsc oraz dogodna lokalizacja –…
Wojciech Kamiński, Maxi Zoo: jesteśmy gotowi na różne scenariusze
Obecnie testujemy nowy format – są to mniejsze sklepy, położone nie w centrach czy parkach handlowych, lecz blisko klienta, pełniące funkcję sklepów osiedlowych. Pierwszy taki sklep został otwarty na warszawskim Żoliborzu – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo. Pandemia wymusiła na firmach…
Nowe marki i re-otwarcia w galeriach NEPI Rockcastle
Cztery centra handlowe NEPI Rockcastle: Aura Centrum Olsztyna, Solaris Center Opole i Focus Mall Zielona Góra oraz krakowska Bonarka, zyskały nowe marki. Łącznie galeriom NEPI Rockcastle przybyło 38 nowych najemców. Według danych Polskiej Rady Centrów Handlowych, rośnie…
Sfinks szybko odrabia sprzedaż po pandemii
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach Sphinx i Chłopskie Jadło w sierpniu br. kształtowała się na poziomie tylko o 13% niższym niż w sierpniu 2019 r. przy jednoczesnym 16% spadku liczby lokali. To efekt odbicia sprzedaży po odmrożeniu branży pod koniec maja po 7-miesięcznym lockdown. Miał on jednak istotny wpływ na wyniki…
Wojas poprawia wyniki sprzedaży, ale zamyka 10 sklepów
Spółka Wojas S.A. w I półroczu 2021 r. wypracowała skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w wysokości 119,8 mln zł. To wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego o 16,6 proc. Detaliczna własna sieć sprzedaży na koniec czerwca 2021 r. liczy 158 salonów. Jak informuje Wojas…
Relokacja salonu Top Secret w Manufakturze
Marka Top Secret właśnie otworzyła salon w CH Manufaktura, w nowej aranżacji i w nowym miejscu. Relokacja zbiega się z jubileuszem 25 lecia tej polskiej marki, stąd podwójny powód do świętowania. Powiększony sklep powstał z połączenia dwóch lokali, jakie wcześniej działały w tym miejscu,…
Netto udostępni usługi pocztowe. Sklepy będą mogły działać w niedziele
Większość sieci handlowych w Polsce otworzyła swoje sklepy w niedzielę, korzystając ze statusu placówki pocztowej. Również Netto, jako jeden z ostatnich detalistów na polskim rynku, podjęło decyzję o podpisaniu umowy z operatorem pocztowym. Tym samym, począwszy od 26 września, wybrane sklepy sieci będą…
Netto ma już 500 sklepów w całej Polsce
Rok 2021 stoi dla Netto pod znakiem dynamicznej ekspansji. Jest to rezultatem przede wszystkim trwającego procesu konwersji sklepów Tesco. W czwartek 22 września otworzyło się kolejne sześć placówek pod szyldem duńskiej sieci – tym samym jej zasięg zwiększył się…
Przybywa najemców w łódzkiej Fuzji
Komercjalizacja Fuzji nabiera tempa. Spółka Echo Investment, która realizuje łódzką inwestycję podpisała właśnie kolejne umowy najmu powierzchni w rewitalizowanym kompleksie po dawnych pofabrycznych zakładach Karola Scheiblera. W północnej części Fuzji, od strony ulicy Tymienieckiego otworzy się kawiarnia T.25 Cafe. Najemca…
Pepco Group otwiera pierwsze sklepy w Austrii
Pepco Group, właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland poinformował dziś o otwarciu pierwszych dwóch sklepów w Austrii. To trzeci zachodnioeuropejski rynek, na który grupa wkroczyła w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Pierwsze sklepy zostaną…