

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Aktywny rozwój firmy Giacomo Conti wpływa na wzrost zainteresowania zakupami odzieży męskiej. W odpowiedzi na ten trend, na początku grudnia w Kłodzku otwarty zostanie kolejny salon. Polska firma zwiększa liczbę swoich salonów mieszczących się na terenie województwa dolnośląskiego. Zrównoważony rozwój marki…
W pandemii marzymy o biżuterii i elektronice. Najwięcej wydamy na kosmetyki, zabawki oraz ubrania. Co trzeci ankietowany chciałby w świątecznym prezencie dostać kartę podarunkową. Takie są wyniki badanie przeprowadzonego na zlecenie NEPI Rockcastle Polska. O jakich prezentach pod choinką marzą w tym roku Polacy? Kobiety przede wszystkim…
Sklepu NEONET w Nowym Dworze Gdańskim jest już po relokacji. Salon został przeniesiony do nowo otwartego parku handlowego. NEONET będzie jedną z kluczowych marek w tej lokalizacji. Mieszkańcy Nowego Dworu Gdańskiego zyskali możliwość zakupu elektroniki użytkowej w nowym sklepie NEONET już 25…
Żabka rozwija zespół sprzedaży, by lepiej wspierać franczyzobiorców. Sieć poszukuje 30 partnerów ds. sprzedaży w całej Polsce Żabka to lider w tworzeniu rozwiązań modern convenience i jedna z najprężniej rozwijających się sieci handlowych w Europie. Sklepów z uśmiechniętym, zielonym logotypem przybywa, regularnie rośnie też…
Boże Narodzenie to czas, w którym wiele osób w najróżniejszej formie pomaga potrzebującym. Jak wynika z badań CBOS, mniej więcej połowa Polaków w 2020 r. wsparła inicjatywy dobroczynne, przekazując na ten cel środki finansowe (59%) lub rzeczy (45%). Najbliższą okazją do pomagania innym będą…
Od lat konsekwentnie pracujemy nad uatrakcyjnianiem oferty dla klientów. Staramy się wprowadzać nowe, mocno rozpoznawalne marki. Pod tym względem rok 2021 był dla nas bardzo produktywny – w rozmowie z SCF News mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director, NEINVER. Outlety…
Strategia CCC do 2025 r. zakłada, że udział poszczególnych szyldów w przychodach grupy wyniesie odpowiednio: 25-30 proc. w przypadku CCC, 30-35 proc. w przypadku eobuwia.pl, 15-20 proc. Modivo, 15-20 proc. HalfPrice, a DeeZee ok. 5 proc. – Przez ostatnie półtora roku pandemii rynek…
Wspólna inwestycja Acteeum Group i Equilis Europe to największy park handlowy otwarty w tym roku w Polsce. Oficjalna inauguracja kompleksu o powierzchni prawie 24 tys. mkw. do wynajęcia odbyła się 25 listopada. W zasięgu oddziaływania Galerii Andrychów mieszka około 200 tysięcy klientów,…
Należąca do EPP Galeria Solna powiększyła swoją ofertę o dwie nowe polskie marki odzieżowe. Klientki inowrocławskiego centrum handlowego mogą już robić zakupy w nowych salonach Greenpoint (76 mkw.) i Monnari (173 mkw.) – Galeria Solna wyprzedza nastroje konsumenckie. Mocnym…
Sieć Esotiq & Henderson notuje rekordowe wyniki. W pierwszych trzech kwartałach 2021 roku polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej wypracował 14,1 mln zł skonsolidowanego zysku netto (wzrost o 327 proc. r/r), zysk operacyjny wyniósł 17,6 mln zł (wzrost…
Przedstawiciele Arvato Supply Chain Solutions i H&M Group wmurowali kamień węgielny pod rozbudowę centrum dystrybucyjnego w Strykowie. Obie firmy współpracują w Polsce od 2018 roku, a teraz przedłużają partnerstwo na kolejne lata. Rozszerzenie współpracy wynika z konieczności zwiększenia potencjału procesów logistycznych w regionie Europy…
25 listopada sieć Action otworzyła w Łukowie swój 158 sklep w Polsce. Debiut na Lubelszczyźnie oznacza, że sieć popularnych dyskontów niespożywczych jest już dostępna we wszystkich województwach, a Action stał się marką ogólnopolską. Tego samego dnia zostały otwarte również kolejne cztery…