

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Polacy pod choinką znajdą upominki za max. 100 zł, choć część z nas jest bardziej rozrzutna. Prezenty najczęściej kupujemy w internecie oraz w centrum handlowym – wynika z badania zleconego przez CBRE. Eksperci wskazują, że pomimo panującej na rynku niepewności związanej z pandemią, nasze plany związane…
Otwieramy sklepy, które mają od 1 do nawet 4 tysięcy metrów kwadratowych. Aktualnie działa ich blisko 170. Są to zarówno sklepy własne, jak i franczyzowe. Komfort nieustannie się rozwija dlatego niebawem planujemy osiągnąć liczbę 200 placówek. Oczywiście chcemy też tę liczbę…
Nowo otwarte lodowisko, promocja z licznymi nagrodami, roztańczona ekipa Świętego Mikołaja i profesjonalne pakowanie prezentów. Wszystko to w przytulnej, magicznej scenerii, wśród stworzonych z rozmachem dekoracji zachęcających do wykonania efektownych zdjęć. Tak Galeria Północna przygotowuje się do świąt. Mieszkańcy Białołęki, i nie tylko, będą mieli…
Nhood Polska pracuje nad nowymi projektami mixed-use i rozszerza ofertę usługową kierowaną do partnerów na rynku nieruchomości. Obejmuje ona kluczowe kompetencje firmy, w tym asset management, usługi deweloperskie oraz rozwój i zarządzanie nieruchomościami. Dlatego też Nhood Polska powiększył zespół o dwóch dyrektorów –…
W należącym do EPP bełchatowskim Olimpia Park otworzył się nowy salon jednej z największych w Polsce marek z segmentu RTV, AGD i Multimedia. Mieszkańcy miasta i okolic mogą już robić zakupy w elektromarkecie Media Expert z bogatą ofertą m.in. AGD, RTV, elektroniki użytkowej, laptopów, smartfonów…
Salon wielkiego projektanta Karla Lagerfelda otworzył się w Warszawie. Kolekcja damska, męska oraz duży wybór dodatków – to wszystko na 110 metrach kwadratowych ekskluzywnej przestrzeni. Karl Lagerfeld jest synonimem współczesnego paryskiego stylu z nutą rockowego szyku. Ta ikoniczna marka na każdym kroku…
Sieć Carrefour przeprowadza remodeling swoich flagowych sklepów. W listopadzie br. w nowej odsłonie zaprezentowano hipermarket w jednej z warszawskich galerii handlowych. Zmiany dotyczyły wszystkich stref działających na terenie hipermarketu. Koncept gastronomiczny Smacznie stworzony przez spółkę Carrefour w 2015 roku także przeszedł gruntowne zmiany.…
Odwiedzalność centrów handlowych ponownie spadła, co według firm zrzeszonych w Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług jeszcze bardziej zwiększa bezpieczeństwo zakupów. „ZPPHiU monitoruje odwiedzalność w centrach handlowych na terenie całego kraju, korzystając z raportów Proxi cloud i danych pozyskanych od członków. Podsumowanie października…
Na weekend z kumulacją zniżek z okazji Black Friday Stary Browar w Poznaniu przygotował akcję, której celem było zmotywowanie klientów do przestrzegania obowiązku zasłaniania ust i nosa. Osobom niestosującym się do zasad reżimu sanitarnego uwagę zwracali… mimowie. Artyści w humorystyczny sposób przypominali o najważniejszej regule…
W kampaniach marketingowych niezwykle istotny jest komponent technologiczny. Uważam, że to będzie kluczowy trend w przyszłości, polegający na tym, że w ramach konstrukcji kampanii pojawiać będą się rozwiązania technologiczne – w rozmowie z SCF News mówi Karol Wilczko, Deputy CEO/COO, Bridge Solutions Hub. Historia…
Wittchen chce w 2022 roku kontynuować osiąganie dwucyfrowych dynamik sprzedaży, liczy na stabilizację marży brutto na sprzedaży i kontynuację poprawy marży operacyjnej „Realizacja powyższych planów będzie możliwa dzięki zwiększeniu sprzedaży zagranicznej, na której generowana jest wyższa marża oraz w kanale e-commerce dzięki zwiększeniu…
Sieć kawiarni Starbucks otwiera 70 lokal w kraju, tym razem przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi w budynku Hi Piotrkowska. Jest to już 2 lokalizacja w mieście, w którym Starbucks zyskał sobie stałe grono sympatyków. W dniu otwarcia na pierwszych Gości, którzy zamówili dowolny napój będzie czekała wyjątkowa…