komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[ANALIZA] Future Mind: optymalizacja kosztów w centrum uwagi retailerów
Według Barometru Retail eksperci z sektora handlu wskazują zarządzanie asortymentem, cenami i promocjami jako obszary o najwyższym potencjale do ulepszenia procesów biznesowych w br. (32 proc.).
Nowa Sukcesja z salonem kluczowego najemcy z sektora fashion
Wśród najemców Nowej Sukcesji w Łodzi jest marka Sinsay. 21 grudnia odbyło się wielkie otwarcie jej salonu Znajduje się na poziomie +1. Nowy sklep podzielony jest na kilka działów.
LPP stawia na rozwój w modelu omnichannel
LPP planuje wzmacniać e-commerce, głównie poprzez aplikacje. W Polsce już wszystkie brandy LPP są dostępne w tym kanale. Firma planuje też rozszerzyć zasięg aplikacji na inne kraje europejskie.
Malezyjska sieć MR.DIY otworzyła trzeci sklep w Polsce
Trzeci w Polsce sklep marki MR.DIY został otwarty 3 stycznia w centrum handlowym Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim. Znajduje się na 1. piętrze centrum i zajmuje powierzchnię 654,5 mkw.
ZPPHiU: jakie powinny być standardy zielonych załączników i umów najmu w centrach handlowych?
Zdaniem ZPPHiU wynajmujący powinni uzgodnić między sobą i zaproponować najemcom standard tzw. zielonych załączników do umów najmu w centrach handlowych. Powinny one przynosić korzyści obu stronom.
EPP: Pasaż Grunwaldzki wzmacnia ofertę jubilerską
Pasaż Grunwaldzki na swój debiut we Wrocławiu wybrał jubiler Harf Biżuteria i ZEGAREK.NET. Klienci znajdą w sklepie bogatą ofertę biżuterii i zegarków. Salon znajduje się na poziomie 0.
LCP Properties na ostatniej prostej komercjalizacji M Parku Brzeziny
LCP Properties jest końcowym etapie realizacji M Parku Brzeziny. Do grona jego najemców dołączyli w ostatnim czasie CCC i Worldbox. Tym samym 15 na 16 dostępnych lokali jest wynajęte.
Krzysztof Bajołek, Answear.com: realizujemy strategię umocniania pozycji w segmencie premium
Wstępna sprzedaż online w IV kw. 2024 r. Answear.com wyniosła 546,3 mln zł. Sprzedaż online za 12 miesięcy 2024 r. wyniosła 1 520,4 mln zł i wzrosła o 19,8 proc. rdr.
Omnichannel napędza dobre wyniki Dadelo, właściciela sieci sklepów rowerowych
Dadelo szacuje, iż wstępna wysokość przychodów netto ze sprzedaży w IV kw. ub.r. wyniosła 40 115 tys. zł. Ponadto dodatkowe działania przyniosły w tym okresie wzrost marży brutto o 54%.
Teletorium zaczyna rok od otwarcia nowego punktu w stolicy
Nowy rok Teletorium rozpoczęło od otwarcia nowego punktu w Warszawie. Znajduje się w CH King Cross Praga. Wyspa znajduje się w alejce między McDonald's i DIVERSE, a Grycan, T-Mobile PL i Coccodrillo.
EPP: Galeria Echo z coraz dłuższą listą najemców
Do grona najemców Galerii Echo w Kielcach dołączyła marka Verona. Znajdujący się na poziomie zero, salon oferuje olśniewającą i zachwycającą biżuterię.
APSYS: Posnania z coraz atrakcyjniejszą ofertą fashion
W galerii Posnania swój salon otworzyła marka Auroria Biżuteria. Klienci znajdą tam biżuterię zaręczynową i ślubną, tworzoną ręcznie w poznańskiej manufakturze. Salon znajduje się na poziomie +1.