komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Burger King kontynuuje ekspansję na rynku polskim
Już 17 października w Krakowie otworzy się nowa restauracja Burger King – ósma w stolicy Małopolski. Marka zaprosi gości do nowoczesnej przestrzeni w kolejnej galerii handlowej w mieście.

Designer Outlet Kraków zwiększa footfall dzięki jesiennej akcji z wyjątkowym gościem
Ada Fijał weźmie udział w akcji „Jesienne Dni Stylu” 10–18 października. Designer Outlet Kraków oferuje ponad 120 marek w cenach niższych o 30–70% przez cały rok.

Duże zainteresowanie nowymi inwestycjami Karuzela na jesiennej edycji targów SCF 2025
Podczas #scf2025fall Karuzela Holding i Mitiska REIM ogłosiły rozbudowę parków handlowych we Wrześni, Lublińcu, Białej Podlaskiej i Ełku. Wszystkie 11 obiektów Karuzeli są w pełni wynajęte.

KIK kontynuuje ekspansje i otwiera 4 nowe sklepy w październiku
KiK umacnia swoją pozycję na rynku handlowym. Październik przyniesie otwarcia aż czterech nowych sklepów, które powstaną w Poddębicach, Trzebiatowie, Wałczu oraz Miłkowie.

Castorama w Gnieźnie zaczyna nowy rozdział w nowej lokalizacji
Po 16 latach działalności w dotychczasowej lokalizacji przy Pałuckiej 1 Castorama w Gnieźnie zmienia adres. Od 8 października można robić zakupy w nowoczesnym obiekcie przy ul. Poznańskiej 100,

Grupa Smyk chce pozyskać finasowanie na dalszy rozwój dzięki debiutowi na GPW
SMYK Holding S.A. planuje pierwszą ofertę publiczną akcji, obejmującą emisję nowych oraz sprzedaż części istniejących walorów. Spółka zamierza wprowadzić akcje do obrotu na GPW w Warszawie.

Komputronik pozyska dodatkowe finansowanie na przyśpieszenie rozwoju
Komputronik S.A. podpisał umowę inwestycyjną z Euvic 2030 i WB iTotal. Porozumienie zapewni firmie wsparcie finansowe oraz wzmocni jej potencjał sprzedażowy w segmencie B2C i B2B.

Rossmanna Polska zapłacił rekordowy podatek CIT
Rossmann wpłacił do budżetu państwa 350 mln zł z tytułu podatku CIT za 2024 rok. To najwyższy podatek dochodowy od osób prawnych zapłacony przez firmę od początku jej działalności w Polsce.

Frentzza – Pizza & Friends umacnia pozycję na Dolnym Śląsku
Sieć pizzerii Frentzza – Pizza & Friends na początku października otworzyła nowy lokal w Świdnicy. Dwupoziomowa restauracja oferuje 50 miejsc siedzących.

Marcin Detko, dm: przyspieszamy nasz rozwój w Polsce
Nasza strategia zakłada długofalowy rozwój i wejście do coraz większej liczby lokalizacji w całym kraju" – podkreślał Marcin Detko, dm, podczas targów #scf2025fall.

Sieć kin Multikino ma nową szefową marketingu
W sierpniu Anna Rydzewska objęła stanowisko Head of Marketing w sieci Multikino. Odpowiada za strategię marketingową, e-commerce oraz komunikację marki.

Popeyes wkrótce zaserwuje pierwszego kurczaka na Podkarpaciu
Popeyes ogłasza swój kolejny debiut. Stolica Podkarpacia wkrótce doczeka się swojej pierwszej restauracji Popeyes. Nowy lokal powstanie w Millenium Hall.