komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[RAPORT] Dlaczego Polacy nie ufają zagranicznym sklepom internetowym
Zagraniczne firmy napotykają na poważną barierę na polskim rynku e-commerce – brak zaufania. Aż 2/3 Polaków unika zakupów w zagranicznych e-sklepach.

INGKA Centres: nowe otwarcia i kolejne marki w Port Łódź
Port Łódź – jedno z największych centrów handlowych w Polsce – dynamicznie rozwija swoją ofertę. Do grona marek obecnych w centrum dołączyli właśnie nowi najemcy

GAP rusza z pierwszym, oficjalnym sklepem w Polsce
Już 20 czerwca w Westfield Arkadia w Warszawie odbędzie się długo wyczekiwane otwarcie pierwszego, oficjalnego sklepu marki GAP w Polsce. Salon będzie miał 300 mkw.

Starbucks otwiera drugą kawiarnię w Rzeszowie
Już 17 czerwca mieszkańcy Rzeszowa będą mogli celebrować wspólnie z marką otwarcie drugiej kawiarni Starbucks w mieście. Starbucks jest partnerem wrześniowych targów #scf2025fall

Żabka uruchomiła prawie 160 sklepów sezonowych
Żabka otwiera coraz więcej sklepów sezonowych w miejscowościach turystycznych, szczególnie w trakcie trwających okresów urlopowo-wypoczynkowych.

[WYWIAD] Elżbieta Chmielowska, BNP Paribas: kluczowe jest zarządzanie i doświadczenie inwestora
Nie wystarczy dobra lokalizacja – projekt musi wypełniać konkretną potrzebę, a nie tylko powielać istniejącą ofertę - w mówi Elżbieta Chmielowska, BNP Paribas Polska.

Łukasz Błażejewski wprowadza Cerat Kebab do Wałbrzycha
„Otwarcie naszej pierwszej restauracji w Wałbrzychu jest kluczowym krokiem w naszej ekspansji na ten obszar kraju" – mówi Łukasz B. Błażejewski z firmy „7 Street”.

W Ostrołęce powstanie park handlowy o powierzchni ponad 11 tys. mkw.
W Ostrołęce powstaje park handlowy. W ramach projektu przewidziano dwukondygnacyjną zabudowę, która zaoferuje około 11.000 mkw. powierzchni handlowo-usługowej. Operatorem spożywczym będzie Auchan.

Wittchen umacnia swoją pozycję w stolicy Małopolski
Wittchen kontynuuje ekspansję salonów stacjonarnych. 22 maja marka otworzyła nowy sklep w Krakowie w Designer Outlet Kraków. Lokal ma powierzchnię ponad 100 mkw.

[RAPORT] UCE RESEARCH: Dynamika wzrostu cen znowu zaczyna przyśpieszać
W maju br. codzienne zakupy zdrożały o 5,7% rdr. To oznacza nieznaczne przyspieszenie dynamiki wzrostu cen względem kwietnia. Najmocniej podrożały owoce, bo o 13,2% rdr.

Marcin Purgal, Avison Young: rośnie polski kapitał inwestycyjny
Liczymy, że wolumen na koniec 2025 roku przekroczy 5 miliardów euro. Wszystko będzie zależało od dużych transakcji - w szczególności w sektorze logistycznym czy handlowym - mówi Marcin Purgal

Nhood i Wilanów Park głównymi partnerami czerwcowego wydania SCF Magazine
Nhood, Wilanów Park, Globalworth, Echo Investment i Galeria Libero oraz Galeria Sekunda są partnerami czerwcowego wydania SCF Magazine, który będzie dystrybuowany podczas targów #scf2025fall