komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi


Adidas otworzył w Katowicach największy salon na Śląsku
Adidas zainaugurował działalność swojego nowego sklepu w Silesia City Center. Nowy salon zajmuje blisko 740 mkw., czyli ponad czterokrotnie więcej niż poprzedni sklep, który liczył 171 mkw.

[BADANIE] Inquiry: Polacy na zakupach kosmetycznych szukają promocji
Polacy coraz uważniej podchodzą do zakupów kosmetyków i artykułów higienicznych. Planowanie zakupów staje się normą, a konsumenci chętnie korzystają z promocji i aktywnie poszukują okazji cenowych.

VIA Outlets: Wrocław Fashion Outlet poszerza ofertę gastronomiczną o unikalny koncept
Wrocław Fashion Outlet wzmacnia swoją ofertę kulinarną o unikalny na polskim rynku koncept: InAsia i Wagożercy. To połączenie dwóch zupełnie różnych światów smaków.

Ptak Outlet wzmacnia swoją pozycję w segmencie premium
Ptak Outlet przyciąga inwestycje kluczowych globalnych brandów modowych. Najemcy tacy jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss i Lacoste rozbudowują i modernizują swoje salony,

APSYS: Manufaktura wspiera rozwój najemców – Hebe w nowym, większym lokalu
Goście Manufaktury mogą już robić zakupy w nowo otwartej, powiększonej drogerii Hebe. Sklep zmienił lokalizację i obecnie mieści się na parterze galerii handlowej. Zajmuje powierzchnię 196 mkw.

ALDI ma już 377. placówek na rynku polskim
20 sierpnia o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów otworzy drugi sklep ALDI w Nowym Sączu. Będzie już 20 sklepem tej sieci w województwie małopolskim i 377 w skali całego kraju.

18. osobowy zespół LPP potwierdził udział w targach #scf2025fall
Na #scf2025fall pojawi się 18-osobowa reprezentacja LPP, w tym m.in. Krzysztof Bocianowski, Leasing and Expansion Director, oraz Mariusz Langwiński, Retail Sales & Development Director, Sinsay , LPP.

Wojciech Buczkowski, Komputronik: utrzymujemy trend poprawy wyników finansowych
GK Komputronik zakończyła I kw. roku obrotowego 2025/2026 z przychodami ze sprzedaży na poziomie 397,8 mln zł. Oznacza wzrost o 3,7% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Green Caffè Nero kontynuuje ekspansję i zbliża się do 100. lokalizacji
Green Caffè Nero znacząco wzmacnia swoją obecność we Wrocławiu, otwierając 94. kawiarnię w Polsce. Ponadto marka otworzyła kolejną kawiarnię w stolicy. Mieści się w The Warsaw HUB w Warszawie.

EPP: Starbucks wchodzi do Kalisza przez Galerię Amber
Zarządzana przez EPP Galeria Amber dynamicznie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączyła marka Starbucks, Otworzyła pierwszą w Kaliszu kawiarnię. Klienci znajda ją na poziomie 1.

Sieć saloników Kolportera przechodzi kolejne zmiany
W pierwszym półroczu br. otwarto 7 nowych saloników, zaprojektowanych od podstaw w nowej koncepcji aranżacyjnej. Równolegle 20 istniejących punktów przeszło modernizację.

Mocny zespół działu ekspansji PEPCO na jesiennych targach #scf2025fall
Na targach #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli działu ekspansji firmy PEPCO Poland. Przewodniczyć im będzie Bożena Pekowska, Head of Expansion oraz Piotr Bakiera, Expansion Director.