

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Do grona najemców Galerii Veneda dołączyła marka Triumph. Otworzyła ona swój salon 26 kwietnia. Salon Triumph znajduje się pomiędzy salonami Reserved a Wojas.
NEINVER uruchamia w maju wiosenną edycję Jungle Night w pięciu centrach outletowych FACTORY. Jungle Night generuje rekordowy ruch klientów, zwiększoną konwersję oraz znaczące wzrosty sprzedaży.
Marka Medicine umacnia swoją pozycję w Czechach. Otworzyła ona czwarty salon w stolicy Czech, Pradze. Jest to zarazem ósmy sklep Medicine na rynku czeskim.
29 kwietnia zostanie otwarty premierowy salon Empik w w Wyszkowie. Jego powierzchnia to 240 mkw. Został zaprojektowany w formacie wolnostojącym, z wygodnym dostępem bezpośrednio z ulicy.
Rozpoczęły się prace budowlane przy nowym parku handlowym Smart Park w Jaworze. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach i dostarczy łącznie 11 000 mkw. nowoczesnej powierzchni najmu (GLA).
Polska przygotowuje się do wejścia w życie ustawy Polskiego Aktu o Dostępności. Apsys Polska podjął kompleksowe działania na rzecz otwartości, inkluzywności i zrozumienia różnorodności.
24 kwietnia został otworzony w Westfield Arkadia w Warszawie pierwszy w Polsce butik Dreslow, który oferuje modę projektantów cyrkularnych. 15 maja zostanie otworzony kolejny w Galerii Młociny.
Kamalion kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzył nową punkt w Centrum Handlowym Factory Kraków. Jest to trzecia lokacja marki w tym mieście, a 27 w Polsce.
Galeria Echo zarządzana przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. Do grona najemców dołączył KODANO Optyk oraz marka Milano Uomo. Swoją lokalizację zmienił Inglot.
Teletorium kontynuuje ekspansję. Nowy punkt marki został otwarty w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Nową wyspę klienci znajdą na poziomie -1, tuż obok Deichmanna.
InPost wydłuża godziny graniczne dostaw paczek do swojej sieci logistycznej realizowanych przez Amazon.pl. Od 29 kwietnia przesyłki dostarczone do InPost tafią do odbiorcy tego samego dnia.
POLOmarket wdrożyła istotne zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Nowa wersja POLOappki oferuje odświeżony interfejs oraz szereg usprawnień zwiększających komfort użytkownika.