

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć NKD umacnia swoją pozycję na rynku polskim. Otworzyła czwarty sklep we Wrocławiu. Zlokalizowany jest w Galerii Kiełczowskiej. NKD zapowiada już kolejne otwarcia.
W 2025 roku planujemy inwestycje na poziomie 100–120 mln euro, dążąc do osiągnięcia portfela o wartości pół miliarda euro w dwa lata - zapowiedział Błażej Jurkowski, Newgate Investment.
Thai Wok rozwija się również poprzez modernizację istniejących placówek. Sieć zakończyła renowacje restauracji w Centrum Handlowym Centrum Riviera (Gdynia) oraz Galerii Północnej (Warszawa).
24 kwietnia sieć drogerii dm otworzyła nowy sklep w Galerii Modlińskiej. Nowa placówka oferuje 490 mkw. powierzchni sprzedaży. To już 55. lokalizacja dm w Polsce i 4. w stolicy.
W I kw. br. ruch wzrósł rdr. tylko w placówkach convenience – o 5,2%. Z kolei zmniejszył się rdr. w supermarketach – o 5%, hipermarketach – o 3,2%, a także w dyskontach – o 3,1%.
Sklepy online zdobywają dziś klientów nie tylko ceną i ofertą, ale i indywidualnym podejściem. Kobiety częściej niż mężczyźni robią zakupy online 2-3 razy w miesiącu (66% kobiet vs. 58% mężczyzn).
23 kwietnia otwarto rozbudowaną część Parku Handlowego Karuzela w Puławach. Symbolicznym momentem otwarcia nowej przestrzeni było uruchomienie sklepu Reserved w najnowszym koncepcie marki.
Wg Cushman & Wakefield w I kw. rynek nieruchomości handlowych złapał chwilowy oddech pod względem nowej podaży. W budowie znajduje się jednak najwięcej powierzchni od sześciu lat.
Ochnik otworzył nowy salon – tym razem w Galerii Wiślanka w Żorach. Salon ma powierzchnię blisko 245 mkw. i został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem aranżacyjnym.
Posnania po raz kolejny objęła rolę opiekuna Kolejki Parkowej Maltanka. To partnerstwo z MPK Poznań podkreśla zaangażowanie Posnanii w rozwój lokalnej infrastruktury.
Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Niedawno wzmocniła się o dwa nowe koncepty. Na poziomie +1 pojawił się HypnoCasa. Z kolei na poziomie -1działa Open Golf Club.
Zdaniem ZPPHiU wielu zarządców centrów handlowych odmawia najemcom możliwości kontroli kosztów wspólnych przez niezależnych audytorów. Gwarantuje to np. tzw. Kodeks Dobrych Praktyk PRCH.