Dariusz Miłek, CCC: w roku 2025 chcemy rozwinąć powierzchnię sklepów o ponad 300 tys. mkw.

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Netto 17 czerwca br. otworzyło sześć kolejnych sklepów w miejscu dawnych placówek Tesco: w Andrychowie (woj. małopolskie), Bielsku-Białej (woj. śląskie), Choszcznie (woj. zachodniopomorskie), Czarnkowie (woj. wielkopolskie), Sulejowie (woj. łódzkie) i Wąbrzeźnie (woj. kujawsko-pomorskie). Sklepy zostały otwarte w formule Netto 3.0 Netto 3.0 to flagowy format sieci sklepów…
Z powodu mody na zdrowe jedzenie, sieć niecukierni Fit Cake należy do najszybciej rozwijających się franczyz w kraju. Rośnie też liczba multifranczyzobiorców związanych z marką. Co piąty partner Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu. Przykładem, jak informują przedstawiciele sieci, mogą…
Już 6 tys. osób prowadzi swój biznes z logotypem Żabki w 950 miejscowościach w całej Polsce. Sieć w ostatnich latach przeprowadziła szereg zmian – zmodernizowała swoje placówki, wprowadzając zarówno nową wizualizację sklepów, ich wyposażenie oraz oświetlenie, jak i nowości w asortymencie.…
Salony stacjonarne nie mogą konkurować ze sprzedażą internetową, w ramach naszej strategii omnichannel są idealnym dopełnieniem sprzedaży w kanale e-commerce – mówi Marcin Mordak, Dyrektor Sieci Sprzedaży Komputronik. Sprzedaż Komputonik rośnie i ruch w salonach stacjonarnych, jak podkreślają przedstawiciele sieci, też wraca…
Jordi Esquinas objął stanowisko Dyrektora ds. Działalności Komercyjnej w IKEA Retail Polska. Będzie odpowiedzialny za cały obszar handlu IKEA Retail w Polsce. W maju 2021 roku do IKEA Retail w Polsce dołączył Jordi Esquinas obejmując stanowisko Dyrektora ds. Działalności Komercyjnej. Jordi Esquinas jest…
Innowacyjne przedsięwzięcie Pasażu Łódzkiego już czeka na odwiedzających. Nowy plac zabaw stworzony z używanych przedmiotów od piątku działa przed budynkiem galerii. Akcja budowy ekologicznego placu zabaw to pierwsza i jedyna taka inicjatywa w Łodzi oraz w Polsce. Wydarzenie, jak podkreśla zarządca obiektu, ma na celu edukację…
Naszym celem jest sięgnięcie do DNA marki Sunset Suits, która była historycznie bardzo znana i przez lata wybierana jako pierwszy typ podczas dokonywania zakupów eleganckiej odzieży męskiej. Przeprowadzone przez nas badania rynku potwierdzają, iż siła marki Sunset Suits jest nadal ogromna…
W maju, który był pierwszym miesiącem po czwartym lockdownie, odwiedzalność w centrach handlowych w dni robocze była o 17 proc. niższa niż w 2019 roku, a jednocześnie o 33 proc. wyższa niż rok temu, czyli tuż po pierwszym zamknięciu – podaje PRCH. Z danych PRCH wynika,…
Od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w kilka sekund w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki…
Należące do EPP poznańskie centrum handlowe King Cross Marcelin powiększyło swoją ofertę w kategorii zdrowie i uroda o salon optyczny Kodano. Lokal o powierzchni 112 mkw. to czwarta marka centrum oferująca profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiedniej metody korekcji wzroku oraz wachlarz opcji…
W połowie czerwca 2021 spółka AmRest otworzyła 300. restaurację KFC w Polsce. Wraz z otwarciem lokalu w Łodzi firma wzmacnia swoją pozycję na krajowym rynku gastronomicznym w kategorii restauracji szybkiej obsługi (QSR). – KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza…
W dniach 11-13 czerwca 2021 r. aż 108 tys. osób obejrzało seanse zagranicznych i polskich produkcji w kinach Helios w całym kraju. To rekord frekwencji w multipleksach sieci po ich ponownym uruchomieniu w maju br., odnotowany pomimo nadal obowiązującego 50-procentowego limitu sprzedaży miejsc – informuje…