

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zakres pracy, którą musieliśmy wykonać, był nieporównywalny z żadnym innym okresem w historii branży w naszym kraju. Nawiązując do wielokrotnie przywoływanego przysłowia, nikt nie mógł być przygotowany na ciekawe czasy, w których przyszło nam funkcjonować – mówi Justyna Kur, wiceprezes i dyrektor zarządzania nieruchomościami…
Iława jest miastem o wielkim potencjale – dużej sile nabywczej i nadal niskim nasyceniu powierzchnią handlową. Przygotowywana inwestycja będzie największym parkiem handlowym w mieście, z bardzo szeroką i kompleksową ofertą zakupową. Atutem projektu jest doskonała lokalizacja – u zbiegu Alei Jana…
Park handlowy Karuzela Ełk został oficjalnie otwarty na początku listopada 2020 roku i jest największym obiektem tego typu w województwie warmińsko-mazurskim. Aktualnie inwestor – spółka Karuzela Holding – przygotowuje się do rozbudowy obiektu. – W zawiązku z zapotrzebowaniem na kolejne sklepy planowana…
Należące do EPP Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy powiększyło ofertę bielizny o propozycję dwóch marek z portfolio Calzedonia Group. W szczecińskim centrum ruszył pierwszy w regionie salon popularnej wśród młodszych konsumentek marki Tezenis i słynącej z elegancji – Intimissimi. – W Galaxy śledzimy najnowsze globalne…
2020 rok, w związku z wybuchem pandemii Covid-19, przyniósł wiele nieoczekiwanych zmian w sektorze handlowym. Wśród największych wyzwań tego okresu można wymienić m.in.: czasowe lockdowny, ograniczenia działalności galerii handlowych, zmianę zwyczajów zakupowych konsumentów, trudności z utrzymaniem łańcucha dostaw, a także…
Niezależnie, czy w grę wchodzi komercjalizacja nowego obiektu czy rekomercjalizacja istniejącego zawsze pozyskiwanie najemców jest wyzwaniem dla wynajmujących. Oczywiście rozwiązaniem sytuacji będzie bardzo dobre sprofilowanie każdego przedsięwzięcia z osobna, pod względem klienta docelowego, strefy oddziaływania oraz konkurencyjnego otoczenia. W Globalworth głównym elementem…
Cały czas optymalizujemy sieć. Chcemy się rozwijać, ale w sposób wyważony i rozsądny. Nie planujemy raczej wielkich skoków na pojawiąjące się wolne powierzchnie. Jesteśmy także w trakcie usprawniania sklepu online. Chcemy dokończyć wdrożenie strategii omnichannel we wszystkich naszych kanałach dystrybucji. Przyszłością będzie…
W ok. 90 proc. jesteśmy uzależnieni od turystyki i ruchu transgranicznego. Obecnie notujemy spadek obrotów o ponad 50 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Magdalena Rojewska, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Kantory Exchange…
Jakkolwiek doświadczeń spowolnienia gospodarczego lat 2008-2009 z wielu powodów nie można w prosty sposób porównywać do obecnej sytuacji na globalnych i krajowych rynkach, to z perspektywy praktyki prawniczej można dostrzec kilka podobnych zjawisk. Jednym z nich jest zwiększenie ilości spraw związanych z nie zawsze uczciwymi zachowaniami…
Marki należące do branży beauty stoją przed zadaniem pokonania dużej konkurencji i wypracowania efektywnego sposobu komunikacji, by dotrzeć do klientek o sprecyzowanych, wysokich oczekiwaniach. Tym bardziej w czasach pandemii. Rosnące wymagania konsumentek wobec wyglądu i działania e-sklepów, mogą być dużym wyzwaniem dla marketingowców…
Sieć Super-Pharm dynamicznie rozwija kanał sprzedaży online, który w 2020 r. odnotował wzrost 500 proc. względem roku 2019, a co za tym idzie, znacząco zwiększył się udział rynkowy superpharm.pl – Ogromny wzrost udziału w rynku to efekt transformacji, którą zapoczątkowaliśmy jeszcze w 2019 r., kiedy…
8 marca 2021 roku Żabka Polska sp. zo.o. oraz właściciele marki Maczfit, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce, poinformowali o podpisaniu umowy, której następstwem będzie włączenie Spółki w strukturę tworzącej się Grupy Żabka. Jest to kolejny krok w poszerzaniu oferty modern convenience…